Uitgerekend augustus 2018

Hey Mrietje, 
Ik heb ook zoiets gelezen dat dat de enige 2 zijn die door de zorgverzekering vergoed worden maar ik denk dat dat ook per verloskundige verschillend is.
Ik heb komende dinsdag mijn termijnecho maar met 6 weken heb ik de eerste echo al gehad en volgens mij heb ik 4 weken hierna ook gewoon weer een echo. Ik heb niks gehoord over bijkomende kosten. Ik zou het denk ik ook helemaal niet leuk vinden als ik in mijn hele zwangerschap maar 2 echo’s zou krijgen.. 

Hee Mrietje,

Ik heb tijdens mijn intake met de verloskundige gesproken over de echo's en die van 7/8 weken is bij deze praktijk "Service van de zaak". Met 10 weken doen ze een termijnecho, met 20 weken een vitaliteitsecho (om het zo even te noemen) en met 35 weken nog een liggingsecho. 

Hoii allemaal!
Ook ik ben uitgerekend in augustus. Als het goed is 18 augustus.
Na een eerdere miskraam lijkt het nu goed te gaan, vorige week een echo gehad :).
Ondanks dat toch wel veel spanning en stress en veel last van voornamelijk buikpijn, vermoeidheid en misselijkheid. Hoe zit het bij jullie? ?
Groetjes

Hoii allemaal!
Ook ik ben uitgerekend in augustus. Als het goed is 18 augustus.
Na een eerdere miskraam lijkt het nu goed te gaan, vorige week een echo gehad :).
Ondanks dat toch wel veel spanning en stress en veel last van voornamelijk buikpijn, vermoeidheid en misselijkheid. Hoe zit het bij jullie? ?
Groetjes

Heej Sandra, 
Vandaar! Ik ga april-mei of juni verhuizen, dam stad naar dorp.
Verloskundige zit in het dorp waar wij komem te wonen. Hun eigen echoscopiste is uit de running waardoor ik een doorverwijzing krijg voor de echo. Alsnog naar het ziekenhuis in de stad waar in nu woon.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig kwaaltjes heb. Hele zere borsten en tepels, misselijk alleen na het eten (en dan komt regelmatig de helft eruit). En moe, ik ben wel erg snel moe.
Vind het allemaal best spannend, is onze eerste. Geen idee hoe alles gaat lopen etc.
Mijn vriend is wel de allerliefste en snapt het volkomen als ik na 3 drukke avonden de hele zaterdag half dood op de bank lig

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en een mooi beweeglijk kindje gezien en een mooi kloppend hartje! Zo blij ?

Terug
Bovenaan