Hallo iedereem
Wij ben rgV benieuwd of er iemand is die het ook heeft meegemaakt
Ololgens mijn betekening ben ik ook in augustus uitgerekend.
Maar 3 weken terug 1ste echo gehad niets te zien alleen dat er een opening in me baarmoeder te zien was.
Gister weer echo gehad geen verandering helaas weer een teleurstelling
Ik heb alle symptomen die je kan hebben als je zwanger ben
Ik heb al kinderen van me eerste man nu een nieuwe vriend en nu dus een positieve test gehad.
Op de echo was wel te zien dat mijn darmen erg druk waren me buik is al behoorlijk dik lijkt wel of ik 4 maanden zwanger ben.
Ik heb het iedee dat het vruchtje achter me darmen zit.
Zou dat kunnen.
Contact met verloskundige gehad die wilde dat ik opnieuw een test ging doen nou dat heb ik vanmorgen gedaan en toch weer positief de 2de streep was niet donker maar de 2de streep is er wel was de vorige test ook zo
Bij mijn andere zwangerschappen waren de testen ook zo ook de 2de streep licht te zien.
Heeft iemand dit ook ik hoor het graag.
Groeten
Wij ben rgV benieuwd of er iemand is die het ook heeft meegemaakt
Ololgens mijn betekening ben ik ook in augustus uitgerekend.
Maar 3 weken terug 1ste echo gehad niets te zien alleen dat er een opening in me baarmoeder te zien was.
Gister weer echo gehad geen verandering helaas weer een teleurstelling
Ik heb alle symptomen die je kan hebben als je zwanger ben
Ik heb al kinderen van me eerste man nu een nieuwe vriend en nu dus een positieve test gehad.
Op de echo was wel te zien dat mijn darmen erg druk waren me buik is al behoorlijk dik lijkt wel of ik 4 maanden zwanger ben.
Ik heb het iedee dat het vruchtje achter me darmen zit.
Zou dat kunnen.
Contact met verloskundige gehad die wilde dat ik opnieuw een test ging doen nou dat heb ik vanmorgen gedaan en toch weer positief de 2de streep was niet donker maar de 2de streep is er wel was de vorige test ook zo
Bij mijn andere zwangerschappen waren de testen ook zo ook de 2de streep licht te zien.
Heeft iemand dit ook ik hoor het graag.
Groeten