Uitgerekend augustus 2018

Hallo iedereem
Wij ben rgV benieuwd of er iemand is die het ook heeft meegemaakt
Ololgens mijn betekening ben ik ook in augustus uitgerekend.
Maar 3 weken terug 1ste echo gehad niets te zien alleen dat er een opening in me baarmoeder te zien was.
Gister weer echo gehad geen verandering helaas weer een teleurstelling 
Ik heb alle symptomen die je kan hebben als je zwanger ben 
Ik heb al kinderen van me eerste man nu een nieuwe vriend en nu dus een positieve test gehad.
Op de echo was wel te zien dat mijn darmen erg druk waren me buik is al behoorlijk dik lijkt wel of ik 4 maanden zwanger ben.
Ik heb het iedee dat het vruchtje achter me darmen zit.
Zou dat kunnen.
Contact met verloskundige gehad die wilde dat ik opnieuw een test ging doen nou dat heb ik vanmorgen gedaan en toch weer positief de 2de streep was niet donker maar de 2de streep is er wel was de vorige test ook zo 
Bij mijn andere zwangerschappen waren de testen ook zo ook de 2de streep licht te zien.
Heeft iemand dit ook ik hoor het graag.

Groeten 

Hoi allemaal,

Ben nu 9 wk zwanger. Weinig klachten tot nu toe, alleen met vlagen enorm vermoeid. 

Met 8 wk een echo gehad omdat de vorige zwangerschap in een miskraam is geëindigd. Dat was de reden van de vroege echo, normaliter doen ze alleen 12 wk en 20 wk bij mijn praktijk. 
Zijn jullie al naar kraamzorg aan het kijken?

Halloooowww Ladies!
Hier ook eentje zwanger, waarschijnlijk zo rond 27 augustus uitgerekend. Als het doorgaat krijg ik zaterdag mijn eerste echo!
Ben er toch best gespannen voor. Ook al zei ik gisteren nog heel stoer dat ik dat niet was hahaha.
Ik heb zelf een zoontje van 6,5. En ben toen hij bijna 2 was mijn man verloren aan kanker. Nu na ongeveer 3,5 jaar verkering te hebben met mijn nieuwe lover ben ik gepland zwanger!!! Jeeehhhh. Ik wilde zo graag nog een 2e. Maar eigenlijk word het de 4e want mijn vriend heeft ook 2 hele lieve dochters.
Gezellig zooitje straks.

Hoe ik mij voel:
Raar, beetje katterig in mijn buik, maar wel steeds snel honger.
Vaak koud beetje rillerig. En heb van de week 3 dagen vette koppijn gehad.
Mijn tieten groeien nu al als kool en zijn erg gevoelig. En mijn buik lijkt best onder spanning te staan soms.. Maar nog niet echt dikker ja misschien een klein beetje.
Nou Tot snel haha

Hi dames,

Hier ook een zwangere en als het goed is 29 augustus uitgerekend.
Het is voor ons ook de eerste en direct naar de eerste ronde raak. Ik voel me echt gezegend nu al.
Ik heb alleen wel echt te maken met heel erg zorgen maken, ik kan het maar niet uit me hoofd krijgen dat ik misschien wel een miskraam krijg. Ik heb geen buikpijn of bloedverlies eigenlijk vrijwel geen klachten. Misselijk ben ik nog geen moment geweest alleen wel beetje wat vermoeid en borsten zijn af en aan gevoelig. Niet eens vreselijke pijn gehad, ze zijn wel een week behoorlijk stevig en opgezwollen geweest maar dat neemt nu weer af. Dit draagt natuurlijk niet bij aan het zorgen maken!
Ik ben nu 6+6 weken als het goed is zwanger en heb 30 januari pas mijn eerste echo. Pfff het duurt zó lang... :(

Hoi Dames.
bij 6,5 week een hartje. Vrijdag 29ste een hartje. ( 8 weken en 2 dan )
za 30 set rente ziek. Buikgriep. Hele week al kut gevoel.
net VK en kindje heeft al sinds 8 wk en 6 dgn geen hartje meer.
wat een Kutgevoel zeg ?

@KimKay Zoooo herkenbaar je gevoel!! Bij mij precies hetzelfde; direct zwanger, geen tot bijna geen klachten en zo onzeker... Het voelt zo onwerkelijk. Door dit gevoel heb ik een echo ingepland op eigen kosten. Dit was twee dagen geleden en WAUW! Een kloppend hartje en alles ziet er goed uit. 
Ik ben nu 8 weken zwanger. Vandaag naar de gynaecoloog omdat er een grote cyste op m'n eierstok te zien was. Kan verder geen kwaad gelukkig maar wordt toch even onderzocht. 
Mijn tip; plan een extra echo in! Het geeft zoveel rust wanneer je je boontje ziet

@Liane, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte.

@KimKay&Liiisa, ook hier een grote herkenning. Het is ook onze eerste en ben normaal heel nuchter en raak nu echt van alles in de stress. Klein beetje bloedverlies en hang alweer aan de lijn met de VK.. Heb verder heel weinig symptomen, wat het eigenlijk nog maar stressvoller maakt. Wij hebben gelukkig al wel een eerste echo gehad met 8w4d en voor volgende week staat er weer een echo gepland. Ik leef momenteel ook van echo naar echo...

Hallo allemaal,
Graag sluit ik me bij jullie aan.
Als het goed is ben ik ook uitgerekend in augustus.
Het is alleen nog de vraag wannneer, volgens mijn NOD zou de uitgerekende datum 15-08-2018 zijn. Maar toen ik 28 december voor het eerst naar de verloskundige ging en een echo kreeg konden ze er net 5 weken en 4 dagen van  maken. Dat scheelt dus bijna 2 weken. Wel was het kloppend hartje al zichtbaar. Ik heb 23 januari pas weer een echo en tegelijkertijd mijn intake. Hopelijk kunnen ze dan meer zeggen over mijn uitgerekende datum want ik ben te nieuwsgierig (ook omdat mijn man leraar is, en stiekem hoop dat hij nog vrij heeft als ik ga bevallen).
Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen er vooruitgangen.

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan