Uitgerekend augustus september '21

Hallo,

Ik vind het ook wel gezellig om hier mee te kletsen! Na een miskraam 3 maanden geleden ben ik nu weer zwanger en hebben we gister een goede echo gehad met een kloppend hartje! Dit wordt ons 2e kindje en ben rond 19 aug uitgerekend.

Spannend allemaal! 
Ik heb eind januari afspraak voor vroege echo staan, dus nog een maandje geduld (en daar ben ik erg slecht in...)
Vanochtend nog een clear blue gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Zelf denk ik nu 4+3 te zijn dus het is pas erg pril, zo spannend vind ik het weer.

Dag iedereen!
Ik heb op 24 december positief getest en heb mijn vriend dan verrast door een rompertje ingepakt onder de kerstboom te leggen. Het was een super mooi moment, hij heeft een paar traantjes gelaten ☺️. Dit was voor ons de vierde ronde en ik ben super blij want ik weet dat het voor vele koppels niet zo makkelijk gaat! Volgens mijn berekening ben ik nu 5+1 weken. Eerste echo gepland op 19 januari, vroeger kon niet! Dan zal ik net 8 weken zijn ongeveer dus het is nog heel spannend afwachten! Ik heb nog niet echt klachten tot nu toe, mijn borsten zijn nog gewoon normaal, niet misselijk. Ik ben gewoon wel sneller moe en heb een beetje lage rugpijn. Zijn er nog mensen die weinig ‘symptomen’ hebben? Ik vind dat moeilijk want je wilt ook ergens die bevestiging van je lichaam dat je zwanger bent.

Als er meiden interesse hebben doe nu bijvoegen en in sep uitgerekend zijn. Ik heb nog een topic gemaakt voor een sep app groep. Zou leuk zijn als er nog een paar bij komen ?
Veerveer spannend! Wanneer ben je bolgens eigen betekening uitgerekend?
Eefjemc  gefeliciteerd! Ik heb de 23e pos getest ik ben nu 5 weken dus lopen zowat gelijk op 20e me echo. Ik heb ook amper symptomen. Ik heb honger en slms zeurend gevoel. Ben nu iets sneller moe maar dat is het. Ik heb overigems de 24e de test onder de boom gedaan haha

Hoi Ladies! Hoe gaat het hier? Al dames met zwangerschapskwaaltjes? Ik ben af en toe een beetje misselijk en erg moe. Ik viel zelfs (recht op) op de bank bij mijn moeder in slaap haha.

Hoi!
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 15 augustus uitgerekend van mijn eerste kindje en we zijn super blij? Ik heb inmiddels wel al behoorlijk veel klachten. Zo kan ik sinds een week elke dag hooguit nog maar 2 uurtjes wat doen en dan ben ik volledig uitgeput en misselijk en lig ik alleen maar op de bank of op bed. Zijn er hier die het ook zo heftig hebben? En is dat normaal? Ik hoop maar dat dit snel over gaat want dit is geen pretje?

Hi Eefje,
ik heb ook weinig symptomen nog zo vroeg hoor, dat was bij mijn vorige zwangerschap ook!
Ik had gedacht daardoor nu wat rustiger te zijn maar ik heb best wel stress daardoor dus heel herkenbaar wat je zegt.
Wil telkens extra testen haha, al weet ik dat dat niks zegt. Ik heb lage rugpijn en lichte buikpijn, dat was ook de reden dat ik ging testen. Vorige keer kwamen na 6 weken bij mij pas meer symptomen. 

Terug
Bovenaan