Uitgerekend augustus september '21

Dank jullie wel. We zijn nog steeds helemaal verbaasd hier. 7 januari hebben we onze 1e echo.. en het leukste is onze fertiliteit arts gaat hem maken. Ze was zo verbaasd dat ze heel graag zelf even een kijkje wou nemen.

Hoihoi, ik klets ook graag mee! Na een intensief fertiliteitstraject door PCOS, nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje☺. Morgen de eerste echo, ben heel zenuwachtig..qua symptomen heb ik super gevoelige borsten, al zo'n 3 weken en totaal geen eetlust maar niet echt misselijk gelukkig. Verder wat vermoeider dan normaal en soms wel buikkrampen. Zolang ik dat nog allemaal voel blijf ik wel goede hoop houden.

Gebruiker10149036 wat fijn dat je zo vroeg al een mooie echo hebt!
-KvdB- wat fijn dat het eindelijk gelukt is gefeliciteerd en succes bij je echo vandaag! Ik hoop voor je dat het een mooie echo wordt

Hoi, ik ben zwanger van de eerste en uitgerekend op 23 augustus. 
Heb mijn eerste echo pas 13 januari, kan niet wachten! ?
We hebben het met kerst al aan de families verteld. Vond het wel vroeg maar had het nooit voor me kunnen houden. Geen wijntjes drinken zonder goede reden dat was toch verdacht.. Vrienden vertel ik het pas na de eerste echo.

Hi Dames!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje er eind augustus uitgerekend. Spannend allemaal!!

Hee Dames,
Vandaag een goede echo gehad, zo blij mee! Kan het nu wel meer gaan geloven. Een duidelijk kloppend hartje en verder zag alles er goed uit☺. Uitgerekende datum 17 augustus.

Terug
Bovenaan