Uitgerekend augustus september '21

@mama van een dochter Wat ontzettend verdrietig, na 17 weken nog je kindje verliezen. Jan me goed voorstellen dat dat er flink in hakt en je nu gereserveerd blij bent. Maar toch, je bent weer zwanger hoera!

@LouisK zo erg misselijk al? Je bent nu dus 6 a 7 weken ofzo? Hoop dat het snel voorbij gaat!

Ik ga morgenochtend de verloskundige bellen! Vind het best wel spannend, mijn bevalling was 10 maanden geleden. Dus voelt als kort. Helaas doen ze pas echo's bij 8 a 9 weken. Ik lees ik sommigen van jullie al bij 6. Leuk hoor! :)

Nu bijna 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Het is nog heel spannend & pril allemaal ? 20 januari de eerste echo ! Dagen duren nu zo lang hihi mja als alles gaat gaat ben ik ook ongeveer eind augustus uitgerekend

Hi!

Ik ben nu 6+3 dagen uitgerekend op 14 aug. Van ons tweede kindje. Op 5 januari hadden we een eerste echo van ons kindje gepland, helaas is deze door de VK gecanceld ivm corona maatregelen tot 19 januari.

Ontzettend jammer, ik lees hier dat sommige van jullie wel op eigen verzoek zo'n vroege (ik neem aan: medisch niet noodzakelijke) echo kunnen laten maken bij de VK.

Ik vind 19 januari zo lang nog duren. :-(

Groetjes!

@ maprimeau Wat balen dat het uitgesteld is! Sommige verloskundigen doen inderdaad al met 6 weken de eerste echo, wat echt vroeg is hoor! Bij de praktijk waar ik zit doen ze het bij 6 weken als je eerder een miskraam hebt gehad (en dus vaak wat meer zorgen hebt).

Hoi meiden, 
Ik sluit hier graag aan! Vanmorgen eindelijk een positieve test  (5 dagen overtijd en meerdere negatieve testen gehad).
Het wordt ons 2e kindje. Waarschijnlijk eind augustus/ begin september uitgerekend. Net voor ons zoontje 2 jaar wordt. Heel spannend allemaal weer!

Terug
Bovenaan