Uitgerekend augustus

@ Roos fijn dat het nu beter gaat. Ik ben ook wel prikkelbaarder hoor maar ja als je je niet lekker voelt de hele dag en moe bent de hele dag en dat allemaal iedere dag op nieuw vind ik het ook niet raar dat ik einde van de dag vaak minder kan hebben. Ik heb het dan ook gewoon  gehad. Daar snapt mijn vriend niet altijd wat van maar dan denk ik ook wel ff dat hij dan maar even pech geeft gehad haha. Hij kan gewoon alles doen zonder invloed. Ik voel me hele dagen niet topfit en ik vind dat we dan best wel eens ff mogen snauwen ? mijn vriend krijgt wel steeds meer begrip moet ik zeggen. Ik leg het hem ook gewoon steeds uit als hij het anders ziet dan ik zodat we mekaar even weer begrijpen. Nu ben ik soms ook wel ff onredelijk maar vind dat op dat moment niet want heb het dan gehad of vooral zelfmedelijden haha. 
Verder voel ik niet wat voor Facebook of WhatsApp of iets dergelijks.  Ik vind dit wel fijn. Ik kan reageren wanneer ik wil en vind het ook wel jammer want dan wordt de groep toch wel een beetje uit elkaar getrokken want dan wordt er hier denk ik minder gereageerd. Maar kan zijn dat anderen dat anders zien en het wel heel leuk  vinden...
Kim wat een leuke tip. Nu woon ik daar helaas niet in de buurt maar anders veel plezier. Nooit verkeerd om een extra momentje te scoren met je kleine ?

Oh ja thanks melissa ik zat eerder ook bij menzis, maar kon goedkoper bij vgz door een of andere iets.. haha.
Ik zal ze eens bellen :)

Ik voel zelf ook niks voor een facebook of watsapp, ik vind dit ook wel fijn! lekker zelf bepalen wanneer ik ga kijken. :D
Groetjes

Hee dames! 
Fijn dat de prikkelbaarheid herkenbaar is voor jullie. Op veel sites etc staat dat het juist na 12 weken minder zou moeten worden namelijk. Ach, als die stemmingswisselingen het ergste zijn.
Zijn hier nog meer mom's to be (uit Brabant) die normaal carnaval vieren elk jaar? Ik vier het namelijk elk jaar 4 avonden! Nu twijfel ik zo erg wat ik dit jaar doe! Ik voel me goed, dat is ook niet hetgeen dat me tegen zou houden. Maar toch is er een twijfel!

Aaah roos nou haha die prikkelbaarheid is zeker aanwezig maar ik moet vooral veel om mezelf lachen als het gebeurd. 
Als je je goed voelt moet je gewoon lekker gaan carnavallen.. ik kom niet uit braband en heb nog noooiit gevierd. Maja ik zou zeggen heel veel plezier! Gwn letten op hoe je je voelt en als het niet meer gaat of je bent moe ga je toch lekker naar huis. 

Ik kom niet uit Brabant maar uit Twente. Wij vieren hier ik goed carnaval.  Nu voel ik me niet goed in te gaan maar je moet gewoon bij jezelf blijven.  Als je altijd naar huis kan lijkt het me geen probleem want dan kun je gaan als het niet meer gaat. Als je mee doet aan bushoppen zal ik denk ik ff een dagje ertussen laten zitten om bij te komen en te ervaren hoe je je voelt als je mee gaat zo'n lange avond. Maar je voelt zelf het beste wat je aan kan ?  je merkt zelf als je teveel doet ...

[quote quote=10165685]Hee dames! Fijn dat de prikkelbaarheid herkenbaar is voor jullie. Op veel sites etc staat dat het juist na 12 weken minder zou moeten worden namelijk. Ach, als die stemmingswisselingen het ergste zijn. Zijn hier nog meer mom’s to be (uit Brabant) die normaal carnaval vieren elk jaar? Ik vier het namelijk elk jaar 4 avonden! Nu twijfel ik zo erg wat ik dit jaar doe! Ik voel me goed, dat is ook niet hetgeen dat me tegen zou houden. Maar toch is er een twijfel![/quote]
Ik zou persoonlijk lekker een jaartje overslaan! Kan geen kwaad als je een keer niet gaat, maar stel dat je je niet goed voelt tijdens het carnavallen dan is t best lastig om 1.2.3 weg te komen in die intense drukte. En die hitte in die kroegen, pfoe! 

Ik heb dus kleding bij de webshop van de Lidl besteld. En ben fan van de jeans! Skinny, stretch, helemaal fijn. (En ik heb een grote maat...) Voor 12,95/stuk ga ik er nog 2 bestellen! En goeie return-policy ook trouwens!

Terug
Bovenaan