@ Roos fijn dat het nu beter gaat. Ik ben ook wel prikkelbaarder hoor maar ja als je je niet lekker voelt de hele dag en moe bent de hele dag en dat allemaal iedere dag op nieuw vind ik het ook niet raar dat ik einde van de dag vaak minder kan hebben. Ik heb het dan ook gewoon gehad. Daar snapt mijn vriend niet altijd wat van maar dan denk ik ook wel ff dat hij dan maar even pech geeft gehad haha. Hij kan gewoon alles doen zonder invloed. Ik voel me hele dagen niet topfit en ik vind dat we dan best wel eens ff mogen snauwen ? mijn vriend krijgt wel steeds meer begrip moet ik zeggen. Ik leg het hem ook gewoon steeds uit als hij het anders ziet dan ik zodat we mekaar even weer begrijpen. Nu ben ik soms ook wel ff onredelijk maar vind dat op dat moment niet want heb het dan gehad of vooral zelfmedelijden haha.
Verder voel ik niet wat voor Facebook of WhatsApp of iets dergelijks. Ik vind dit wel fijn. Ik kan reageren wanneer ik wil en vind het ook wel jammer want dan wordt de groep toch wel een beetje uit elkaar getrokken want dan wordt er hier denk ik minder gereageerd. Maar kan zijn dat anderen dat anders zien en het wel heel leuk vinden...
Kim wat een leuke tip. Nu woon ik daar helaas niet in de buurt maar anders veel plezier. Nooit verkeerd om een extra momentje te scoren met je kleine ?
Verder voel ik niet wat voor Facebook of WhatsApp of iets dergelijks. Ik vind dit wel fijn. Ik kan reageren wanneer ik wil en vind het ook wel jammer want dan wordt de groep toch wel een beetje uit elkaar getrokken want dan wordt er hier denk ik minder gereageerd. Maar kan zijn dat anderen dat anders zien en het wel heel leuk vinden...
Kim wat een leuke tip. Nu woon ik daar helaas niet in de buurt maar anders veel plezier. Nooit verkeerd om een extra momentje te scoren met je kleine ?