Ik zit hier ook in de positiekleding, mijn buik begon erg snel te groeien en vorm aan te nemen van de eerdere 2 zwangerschappen haha. Zit een stuk beter weer nu
De kleine is nu zo'n 6 cm. ( bij 12 weken) Beweegt wel maar heeft niet de kracht lijkt mij om dat door te laten stuiteren door vlies, vruchtwater, baarmoederwand, ander lichaamsweefsel naar uiteindelijk je buikwand. Maar zeker zullen we het nooit weten natuurlijk. En als je blij wordt van de plopjes, ongeacht of het je kindje is of wat darmen. Lekker van genieten toch

straks heb je zelfs gekneusde ribben hihi. Had ik toen, wel pas laatste trimester uiteraard haha. Dat was een flinke trap.
Wat betreft geslacht, lastig hoor, gevoel zegt meisje maar miss laat ik me te veel leiden door omgeving, ze hopen een meisje voor mij omdat ik al 2 jongens heb haha. Nog niets gepland, wel een inwendige echo bij 16 weken om te kijken hoe het met de teratoom op eierstok gaat, zal dan vragen of ze meteen even tussen zijn of haar beentjes kan turen, zijn gynaecologen tenslotte goed in ?.
Ik heb het lijstje inmiddels bijgewerkt en zal hem weer plaatsen.! Trusten. Xx