Uitgerekend augustus

Hoi, ik ben weer even offline geweest hierzo. Maar wel mee gelezen:)
Zijn er al mensen aangekomen?! Ik bijna 2,5 kg (15+1 zwanger) ik heb ook de heledag honger pfff wordt er knettergek van haha. Ik probeer vooral gezond te eten maar denk de heledag aan patat en hamburgers. Ben heel slank (maat 36) normaal kon ik altijd alles eten wat ik wilde, maar ben nu wat voorzichtiger omdat het echt de hele dag door is. Ook hoorde ik dat je nu meer opslaat als reserves voor de baby en wil echt niet meer aankomen dan nodig!
Hebben jullie al gekeken naar zwangerschaps broeken? Mijn broeken beginnen nu wel strak te zitten. Heb al gekeken naar zwangerschapsbroeken maar die vind ik erg lang aan de pijp. Ben niet zo groot.. 

Ik heb gisteren bij de Prenatal 2 leggings, een broek en 2 sets panty's gehaald. Ik werd helemaal kriebelig van al mijn net-niet-lekker-zittende kleding. Broeken gaan inet meer dicht, maar de 2ehands kleding die ik heb is nog te vroeg/groot. Nu kan ik ff vooruit, vooral die leggings van de Prenatal zitten echt als pyjama's, heerlijk! Ik vond ze inderdaad ook wel wat lang aan de pijp, maar omdat ik 1.74m ben is het nog wel te overzien.
Maar wat een verademing om weer 'ff wat fijne leggings en panty's te hebben die ik de komende tijd goed aan kan zeg, heeerlijk!

H&M heeft ook mooie zwangerschapsbroeken, wel 1 a 2 maten groter nemen dan je eigenlijke maat! Zitten vrij wel strak anders :).

Oh ik ben ook zo dol de laatste tijd op fastfood... haha. Maar heb al een maatje meer dus moet wel ff oppassen. Ik heb kleding bij noppies gehaald voornamelijk. Broeken zijn superfijn.  Niets te kort of te lang. Band is ook prettig. Ik heb wel van 2 marktplaatsbroeken een korte broek vermaakt. Scheelde veel geld. Ik hoor dat de joggingbroek van de h&m fijn moet zijn.  Wil daar  nog  wel ff  naar kijken binnenkort. Lekker voor op de bank te hangen en de yoga. 

[quote quote=10166111]
H&M heeft ook mooie zwangerschapsbroeken, wel 1 a 2 maten groter nemen dan je eigenlijke maat! Zitten vrij wel strak anders :).
[/quote]
Niet helemaal mee eens ? Ik heb bij h&m altijd maat 40 en de 42 zakt echt van mn kont... 

Hi dames!
Hoe gaat het nu allemaal met jullie? Ik zit nog steeds ziek thuis. Morgen heb ik mijn termijn echo en ik ben zo zenuwachtig. Ik ben echt bang dat het niet goed is. Nog meer dames die zo onzeker zijn? 
Ik heb ook al 2 zwangerschaps broeken gekocht. Pas nog wel mijn eigen spijkerbroek maar het zit wel strak. Ik heb ze gekocht bij bonprix. 

Ha Lis anne, ja ik mag dinsdagochtend ook weer... ook termijnecho! Ik vind t ook echt weer superspannend. Hoop zo dat alles goed gaat! Succes morgen!

Goeie morgen allemaal
Lisanne waarom denk je dat het niet goed is? Als je broeken strak gaan zitten is het een goed teken!  Ik snap dat het spannend is, heel veel succes maar ook veel plezier. Ik hoop op goede beelden voor je ?

Terug
Bovenaan