Uitgerekend augustus

Dacht dat ik de enige was die al positie kleding draagt! Gelukkig niet. Die broek van de Lidl zit heerlijk. Ga er nog 1 of 2 bestellen. ?
Echt al buik hier. Ach, nog 1 keer denk ik maar. Ben 42, dus zal wel wat sneller uitpakken allemaal. ?

Dacht dat ik de enige was die al positie kleding draagt! Gelukkig niet. Die broek van de Lidl zit heerlijk. Ga er nog 1 of 2 bestellen. ?
Echt al buik hier. Ach, nog 1 keer denk ik maar. Ben 42, dus zal wel wat sneller uitzakken allemaal. ?

Mijn verloskundige zij dat het wel zou kunnen. Ik heb hiervoor een tweeling gehad dus mijn baarmoeder rekt sneller op/uit. Ik heb ook al best een dikke buik en gisteren met de controle zei ze dat mijn baarmoeder ook sneller omhoog komt.

Ik heb van het voelen ook aan mijn verloskundige gevraagd en zij zei inderdaad ook dat het al kon. Voor mij werd het bevestigd met de echo. Ik zei dat ik de baby voelde op een bepaald moment, en toen bleek dat net op dat moment de baby 'gesprongen' had (ik keek op dat moment net niet naar het scherm, dus ik kan het niet gezien hebben). Maar goed, als er mensen zijn die mij niet geloven; prima. Ik weet wat ik voel ;) Met de eerste voelde ik het ook al extreem vroeg, dus ik vertrouw op mijn lijf.

Jomie zo bedoelde ik het niet natuurlijk . Dat was ook niet de bedoeling.  Ik ben alleen verbaasd dat dat kan als het nog zo klein is, ik wist niet dat dat kon zo vroeg.  je voelt het natuurlijk zelf het beste. Sorry als het zo over kwam.  Ik zal de laatste zijn die je tegenspreekt.  Het lijkt me juist fijn als je het voelt,  heb je de bevestiging dat het goed gaat... voor mij zal dit de laatste zwangerschap zijn dus hoop het snel te gaan voelen,  nu kan ik er nog van genieten. Dat zal ik wel gaan missen om dat daarna nooit meer mee te maken! 

Vandaag termijnecho gehad! Uitgerekende datum van de tweeling is bijgesteld van 28 naar 25 augustus. Ze groeien goed! Alles ziet er prima uit. Ik krijg wel een lading met onderzoeken vanwege hoge bloeddruk/nierziekte maargoed, allemaal voor een goed doel. 
Uiteindelijk ervoor gekozen om niet te gaan voor de combinatietest/NIPT, schept te veel twijfel (vooral bij tweeling) en extra onzekerheid kan ik echt niet gebruiken, ben al zo'n piekeraar. Nougoed, 7 buisjes bloedprikken & een urinetest verder en ik mag over 4 weken weer terugkomen. ;) 
Ennn nu lekker openbaar delen, heerlijk!! 

Terug
Bovenaan