Uitgerekend augustus

Het is ook precies wat jij beschrijft Melissa! Gebrek aan empathie en ook vooral een gebrek aan informatie.
Onze volgende afspraak kan er 1 zijn waarbij ze op de echo gaan zien dat er iets niet goed is met 1 van de kindjes. ( Zelf heb ik dat idee trouwens niet, misschien naïef maar zorgt er wel voor dat ik op het moment goed kan dealen met de spanning) Nou, als we dan deze gynaecoloog weer zouden hebben worden we waarschijnlijk niet veel wijzer.
Met die gedachten gang gebeld naar het ziekenhuis. Kunnen gelukkig 26 februari terecht bij een andere gynaecoloog! 

Dan heb je er goed aan gedaan en hou vast aan je eigen gevoel. Ik heb ervaren dat in mijn geval dat het juiste was . Je gaat er nu iig met een beter gevoel heen denk ik.  En als het toch uiteindelijk niet goed is verander je er ook niks aan. Niemand kan er iets aan doen! Maar het zal erg zuur zijn ! Ik hoop met je mee op het beste nieuws wat je kan krijgen ? en nog wel een dag eerder nu ?

Heeeey meiden,

Het is een tijd geleden dat ik op het forum heb gekeken. Mijn welgemeende excuses hahaa. Ik heb niet alles teruggelezen het was ZO veel. Maar ik hoop oprecht dat er geen gekke of nare dingen zijn gebeurd... en dat iedereen een mooie zwangerschap aan het beleven is. Naja... voor zover dat soms kan die eerste 12 weken !
Ik heb de termijnecho gehad vrijdag. Ben 4 dagen vooruit gezet en dus uitgerekend op 22 augustus

Ik hoor nu ik zwanger ben trouwens nog meer dan eerst verhalen om mij heen van mensen waarbij het niet lukt. Sommige al IVF trajecten of 3,5 jaar bezig... heftig. 
Genieten meiden!! Het is en blijft gewoon écht een wonder en wij zijn gezegend met dit moois in onze buik

Owjha, de opmerkingen nog: 
Goh jullie dachten we doen het in 1 keer gelijk goed!
En nog meer van zulke die op hetzelfde neerkomen?
En : ow past dat straks nog wel in de auto ? Hebben jullie wel zoveel ruimte in huis? Goh dat wordt dan straks wel gelijk heel druk hé! 
En 1 iemand zei tegen mijn man:  Zo, jij had er zeker zin in ?

Hoi allemaal, van de week een beetje schrik hier. Vorige week goeie echo gehad, ze zag alleen iets dat op een vleesboom leek, maar was niets ernstigs en moest me geen zorgen maken. Kreeg ik maandag een telefoontje, had hem gemist, dus voicemail; of ik even terug wilde bellen, want er was 'iets' gezien op de echo. Wel relaxte stem verder. Dus terug gebeld, want toch stress... ging inderdaad daarover, moet afspraak maken bij de gyn om even mee te kijken, maar wederom, maak je vooral geen zorgen. Gister ook gewone controle, ze kon alleen nog niet het hartje horen, 12.1. Was geen reden tot paniek. Toch een beetje zenuwachtig nu. Niet heel erg, maar merk dat het me bezig houdt. Hier iemand met deze ervaring??

Och jeetje Hin ... maar ze horen geen hartje? Waarom maakten ze niet even een echo dan? Om het dubbel te checken. Ik vind het ernstig dat ze je met dit gevoel naar huis sturen! Wanneer kun je bij de gynaecoloog terecht? Ik hoop toch gauw... oh ik leef vreselijk met je mee meid.  Ik ga zo ontzettend voor je duimen, heel veel sterkte ? en ik hoop gauw op een goed bericht van je!

Terug
Bovenaan