Uitgerekend augustus

Hoi Citrus,
veel jongetjes inderdaad op je lijstje. Mag ik er ook bij, ik ben 8 augustus uitgerekend en krijg een meisje ?
zijn er ook meiden die het een verrassing houden tot de geboorte?
en hoe gaat het bij jullie met het uitzoeken van de namen? wij hebben waarschijnlijk een naam. In ieder geval een grote kanshebber 

Voor een jongen hadden we al een naam waar we het over eens waren. Voor een meisje werd het erg lastig. De meeste mooie namen zijn al in gebruik om ons heen nml . Maar gelukkig is dat nu niet meer een probleem haha. We gaan het iedereen vertellen na de 20weken echo. Mijn vriend wil die eerst afwachten. Ik wil het nu al vertellen maar ja soms moet je wat hé! Dan eens ff zo'n lekkere gekleurde taart bestellen ?

Mxxx geheimhouden dat is echt iets dat ik niet kan.. we zetten het niet op social media maar we hebben het al wel gedeeld met familie en goedevrienden. Hehe ik vind het veel te leuk om alles te delen met mijn omgeving. 
Voor dat we wisten dat het een meisje was dachten we allebei dat het een jongen zou zijn.. daar lag de naam ook al van klaar de keuze was vrij makkelijk... maar nu het een meisje is pff.. we zijn het gwn niet met elkaar eens haha.. word nog wat. Gelukkig hebben we nog paar maandjes.

Ik hoop nu dat het een meisje is want voor een jongen komen we er maar niet uit haha. Voor een meisje weten we de naam al zo'n 11 jaar hihi, toen werd het een jongen, 5 jaar later weer en we willen deze naam (namen) heel erg graag. Mooie benoemingen voor ons. 
Ik geloof in "het had zo moeten zijn" dus miss ook wel hierin haha en anders komen we er vast wel uit. 
Geheim houden kan ik ook niet, eerste keer mislukt, verspreking ;) 
Mijn familie komt 17 maart en ik maak daarvoor, samen met een vriendin, de gender reveal taart :) dat betekent wel dat ik het 2 weken geheim moet houden maar ik heb niet gezegd wanneer we het weten, dus hopelijk helpt dat ?

Superleuk haha! Wij hebben nog niks besloten over namen, ik vind het voor 2 kleintjes ook wel lastig hoor... we weten nog niet wat het gaat worden dus om het nou eens te worden over 4 namen vind ik wat veel. ;) Dus we wachten even rustig af tot we ontdekken of het jongetjes, meisjes of 1 van elk wordt!
En ik hou dat liever wel geheim, geslacht maakt me niks uit maar vind het wel leuk om de namen pas met de geboorte te delen. :) 
Iets leuks doen met een gender reveal taart is wel echt heel erg leuk! Zo zag ik een paar weken geleden een stel dat het met eieren deed. Een vriendin (die als enige wist wat het ging worden) had eieren gekleurd in roze en blauw. 1 ei van de 12 was niet gekookt, de rest allemaal hardgekookt. En dan om-en-om sloeg de man en vrouw het ei kapot tegen hun eigen hoofd. Tot uiteindelijk dus 1 van de 2 een ei had die niet gekookt kapot geslagen werd en het duidelijk werd of het roze (meisje) of blauw (jongetje) zou worden. :D Superschattig!

Effe iets anders he. Ik heb echt de laatste paar dagen ontzettend veel trek in ongezonde dingen. Gewoon al om half 10 's ochtends, zou ik zo een paar Snickers repen naar binnen kunnen krijgen. Pff!! Haha :D 

Terug
Bovenaan