Uitgerekend augustus

Oh Nee, naam maken we ook niet bekend nee, ik denk niemand. We hadden het over geslacht bekendmaken ;) 
Oeh, van die eieren is niet aan mij besteed haha, ga geen eieren op mijn hoofd kapot slaan om erachter te komen Whaha,  ieder zijn ding ?
Ik kan me aardig inhouden qua snaaiwerk gelukkig. Ik maak eerder de gezonde keuzes en hou me aan de regel van voor zwangerschap, alleen in het weekend snacken;) dat helpt voor mij erg goed. 

Wanneer wij weten wat het is, is het geen geheim, maar de naam wel! Mijn ouders willen nooit weten wat het is, vinden de verrassing leuk, maar ja, met twee grote kinderen is dit niet haalbaar... ?
En snaaien, man, ben daar echt niet goed in, of juist wel, 't is maar hoe je het bekijkt. Hahahaha. 

Oh jaa.. snaaien.. wat een ding haha gelukkig zit ik 4dagen op werk en is het daar redelijk in toom te houden.met alle gezonde tussendoortjes die ik meeneem.. maar thuis liefst pizza en patat en chocola.. en dat terwijl ik helemaaaal niet zown chocola eter ben haha. 
En zeg ik gister dat het met de naam wel ff kan duren.. zijn we er ineens uit vanmorgen. Super leuk! Ben echt blij hehe ons kleintje heeft nu gewoon een naam!
En die houden we uiteraad geheim hihi

Ik was nog wel benieuwd trouwens, de meesten van jullie zitten nu toch ook in het 2e trimester? Ik ben nu 15 weken en ik ben nog steeds zo misselijk iedere middag :(. Hoop dat het echt snel ophoudt. Was vandaag in mijn hoofd vrij boos op een collega (man) die zei dat het allemaal zo leuk is en toen ik zei dat ik het niet zo leuk vond, kwam het erop neer dat dat mijn eigen schuld is omdat ik niet positief erin sta. Ben ik het niet mee eens, ik vind het heel leuk dat ik zwanger ben, maar niet hoe ik me voel. Iedereen beleeft het anders denk ik dan maar..

Gummybear ik snap helemaal dat het feitdat je zwanger bent super tof is! Misselijk zijn ia gwn een onderdeel can zwangerzijn dat gewoonniet tof is... en ja als een man iets zegt mag je dat wat mij betreft met een hele grote korre zout nemen. Zij hebben het nog npoit en zullen het nooit ervaren.. punt dus lekker laten gaan.. want het is zeker niet negatief... 
Ik ben nu bijna 17weken en steeds heel moe.. ja daar irriteer ik me ook aan.. en dat vertel ik ook gewoon.. mensen zeggen dan meteen ja meis hoort erbij ja.. kan wel zijn denk ik dan maar vind het wel vervelend! 
Dus lekker niks van aantrekken je mag best je gevoel uiten! Ondanks dat mensen het negatief kunnen opvatten. 

Wij hebben afgelopen week dan te horen gekregen dat het hoogst waarschijnlijk 2 jongetjes zijn! 
Wij konden het ook niet voor ons houden, directe familie was ook enorm nieuwsgierig. Wij hebben voor iedereen een zakje M&M's ingepakt: with nuts ?                                  vonden we wel grappig! 
Ik had wel rekening gehouden met 2 meiden of een jongen en een meid! Maar toch niet met 2 jongens. Nu vond ik ook een jongensnaam veel moeilijker. Dus ik heb nog een lijstje met meiden namen voor wie nog inspiratie zoekt haha! 
Wat betreft eten: er zijn juist heel veel dingen waar ik geen trek in heb! S'ochtends is het echt zoeken naar ontbijt! 

Ik heb ook zo goed als de hele dag door zin in eten haha. Gelukkig gaan noten, tomaatjes, komkommers, wortels er ook allemaal goed in. Zo kan ik de hele dag door gezond snacken. 
IngeG “with nuts”, haha dat is echt heel grappig! 
Geslachts hebben wij ook meteen met iedereen gedeeld. Voor de naam ga ik heel hard Mn best doen om geheim te doen en me niet te verspreken!

@gummybeer.. wat een sukkel die collega.. Ik ben 17 weken en nog mega mega misselijk en hondsmoe. Ook ik heb buikgriep gehad deze week, het gaat erg rond he? Lees dat er meer last van hebben hier. Ik heb wederom een strijd met eten en drinken, ook telkens niet wetende wat ik erin moet stoppen. Dan is zwanger zijn wel een opgave! Al weet ik heus dat er ergere dingen zijn in het leven en dit heel iets bijzonders is.

Terug
Bovenaan