Uitgerekend augustus

Echt veel jongens! Wij gaan er ook vanuit, tenzij het tegendeel bewezen wordt... ?
Ik heb sinds een paar dagen het gevoel dat ik hem voel, heel fijn. Soms net of er een ballonnetje wordt opgeblazen, dan weer een klopje of een beetje druk aan de binnenkant. Heel fijn om regelmatig bevestigd te worden dat het wel goed zit!

Wij hebben ook de geslachtsecho gehad vrijdag: IT IS A BABYBOY!!! Net alvast lekker geshopt... heeeeeerlijk!
@Hin: ik dacht dat soms ook te voelen. Belletjes. Maar das al even geleden. Nu niks meer. Ik ben donderdag 16 weken en wel gehoord dat mn placenta aan de voorkant ligt. Ben benieuwd.....

@Joena, ooohh wat leuk! Ik heb 15 maart pas mijn geslachtsecho dus nog effe wachten :( Ik denk zepf een meisje dus ben benieuwd ?

@DaisB: ik dacht ook echt een meisje. Eigenlijk tot week 10 een jongen. En de laatste weken dacht ik echt nee nee het is een meisje!! Bizar om dan ineens een piemeltje tussen die beentjes te zien hahaha. Maar enorm gewenst. 
Spannend. Laat je het ons weten ?

@Joena, Ik denk zwz niet dat ik mijn mond kan houden haha. Dat is inderdaad heel bizar ja! Zo denk ik dat het een meid is maar als ik naar mijn echo kijk dan denk ik een jongen. Ik had een echo laten maken alleen het was heel eigenwijs en heel beweeglijk waardoor ze het niet zeker konden zeggen ? maar daarop dachten ze ook een meisje. Maar ik zet zwz mijn zinnen er niet op want het is allebei welkom 

En ik heb vanavond de echo!! Zo spannend zeg!! In het begin dacht ik een meisje en nu denk ik toch elke keer een jongen, ook vanwege de nub theorie, maar was vroeg dus kon nog veranderen. Zoohooo spannend! Ik heb 2 zoons, de 1 zou een zusje leuk vinden en de ander een broertje...we gaan het zien :) 
Ben vandaag 15 weken. 

Joena! wat leuk! Heerlijk eh dat shoppen hahaha!
Het is maar goed dat ik niet elke dag in het dorp rondwandel want anders kom ik echt telkens met nieuwe kleertjes thuis!
Spannend hoor Citrus! Ben erg benieuwd!
Ik heb zelf vanmorgen de afspraak gemaakt voor de 20weken echo.. duurt nog eventjes maar toch wel spannend ofzo. Ik ga ervanuit dat het allemaal goed is. Maar dan is het ook gewoon al op de helft!
Eigenlijk zo byzar dat het allemaal zo snel gaat. Maar aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan en wil ik haar nu al vasthouden en lekker in haar kamertje leggen enzo. :p die is steeds meer af aan het worden.. Als mijn man klaar is met het schilderwerk kan ik eindelijk gaan inrichten! Can't wait. Ja en ik heb al echt last van nesteldrang.. is niet altijd meer leuk voor mijn man.. Ik heb maar een schriftje aangeschaft van alles wat nog 'moet' (A)

Terug
Bovenaan