Uitgerekend augustus

@Agnesz ik ben aan het wachten op mijn kamer. Ondertussen al 3 weken. Ben zo benieuwd hoe het straks aangekleed er uit ga zien ?

@Agnesz ik ben aan het wachten op mijn kamer. Ondertussen al 3 weken. Ben zo benieuwd hoe het straks aangekleed er uit ga zien ?

Wij hebben vandaag de geslachtsbepalings echo gehad! Ik mocht het niet weten blijkbaar. Dat had een vriendin geregeld. Toen ik thuis kwam na mn werk zat mijn familie hier. Mijn vriend en ik mochten een ballon lek prikken en daar kwam uit dat wij een meisje krijgen!!! Mijn voorgevoel was dus goed!

@Lis anne Wat leuk! En wat een leuk idee. Dan hoop ik dat mijn gevoel ook klopt. Hoeveel weken ben je nu? 

Goedemorgen meiden ,

ik ben 2 september uitgerekend en zit ook in de groep van september maar daar ben ik het langst zwanger dus vind het soms lastig want kan niet echt delen met iemand. 
Ik heb volgende week de geslacht bepaling kn echt niet wachten! Dit is mijn eerste kindje en ben benieuwd wanneer jullie buik begon met groeien?? Ik ben 14+1 vandaag :) 

groetjes Priscilla

@Priscilla, bij iedereen is het anders. Bij mij zag je het heel snel ook omdat ik van mezelf heel mager ben. Ik ben nu 15 weken zwanger.
@Lis anne, mijn voorgevoel zegt een meid. Maar daar hou ik mijn hoop niet op haha. Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend en bizar. Wij zijn 14 maanden bezig geweest dus het duurde wel effe. Maar het is ook heel beweeglijk trouwens dus ik hoop dat ze het kunnen zien wat het word 

@Prisscilla ik zit ook in september en ben 27-8 uitgerekend. Ik begon daar want mijn eerste datum was 04-09 ?. Ik lees hier soms mee om wat meer te lezen over iedereen die net als ik rond de 15 weken is (exact vandaag). Ik wilde eerst geen geslachtsbepaling echo maar merkte toch dat ik blijkbaar zeer ongeduldig en te nieuwsgierig ben. Wij komen er morgen achter...
Mijn buik begon met 10 weken wat te groeien en is inmiddels echt aanwezig.
@DaisB: wanneer heb jij de echo? Ik denk ook een meisje, als sinds het begin.

Terug
Bovenaan