Uitgerekend augustus

@DaisB ik ben zelf ook slank ben 1,76m en woog altijd rond de 58kg. Bij mij zie je een soort bolletje maar blijft best wel lang hetzelfde.. 

@MariekeSep jaa dan zit je er net een beetje tussen in he! Ik ga ben ook te ongeduldig ervoor en kan niet wachten om het te weten! Super leuk allemaal. Mijn buikje blijft Een beetje hetzelfde een soort klein bobbeltje

@DaisB het was bij mij ook niet echt dat ik hoopte op een meisje, maar echt een voorgevoel. Wij zijn ook een tijd bezig geweest en hadden de verwijzing voor het ziekenhuis al klaar liggen en de maand voor we zouden gaan was ik zwanger! Het is nog vaak erg onwerkelijk, ook omdat ik haar nog niet voel. Op de echo's is te zien dat ze erg beweeglijk is en toch was er binnen een paar seconden te zien dat het een meisje is. Zo bijzonder!

@Lis anne, bij mij lagen der ook papieren klaar voor onderzoeken en al afspraak bij de gyno. Het is voor ons ook zo bizar. Maar vind het wel fijn om te horen dat wij niet de enigste zijn en dat het bij jou ook goed is 

Bij mij is het ook al echt een week of 2 niet meer te missen (15+2). Maarja, tweeling hier. Jut en jul moeten ergens samen passen, haha. Draag ook al zwangerschapsbroeken sinds week 11 ofzo. Zo leuk, al die geslachtsbepalingen! Ook leuk, die verrassing met een ballon!! Ik ben zoo benieuwd wat het hier gaat worden. Nog even geduld, over 1,5 week weer een echo in het ziekenhuis en dan zullen we 't wel ontdekken. :D 

@Kim-keertwee oeehhwat spannend een tweeling! En ik draag ook al zwangerschaps kled8ng maar dat komt omdat ik van mezelf mager was dus mijn broeke  zaten gewoon niet meer lekker haha. Ik heb over 10 dagen mijn geslachts echo ?

Hebben jullie allemaal een pretecho laten maken? Ik vermoed dat ik pas weet wat er groeit, wanneer we de 20 weken echo krijgen, maar nu ik het van iedereen lees, wil ik het ook weten! ?
M'n man krijgt het ineens op z'n heupen en wil alles in huis aan gaan pakken. Zo grappig! Ik blij! Haha. Binnenkort boven mooi laminaat en alles uitgemest en opgeruimd, heerlijk! Hij heeft er meer last van dan ik, die nesteldrang!

Hin, wij doen ook geen pretecho tussendoor ;) Over 3 weken hebben we de 20-weken echo (ik ben dan 18+5) en waarschijnlijk horen wij dan wat we krijgen. Als we het willen weten, tenminste. En als we het al willen weten, dan gaan we dat met niemand delen. Dus bij ons ook geen reveal of zo. Past gewoon niet bij ons om dat te doen! Ik moet alleen echt zorgen dat ik mn mond ook werkelijk kan houden als we het eenmaal weten, want dat wordt nog een lastige opgave voor mij denk ik, haha.

Wat een leuke berichtjes allemaal. Ik ben morgen 16 weken. De verloskundige durfde niet met zekerheid te zeggen wat het wordt. Dus ik moet nog geduld hebben.? En dan zou ik het nog niet delen hier. Alleen manlief en ik weten het dan. We hebben 3 dochters dus een jongetje zou evt wel leukzijn..??

Terug
Bovenaan