kim: hier ook bandenpijn, word er s'ochtends al heel vroeg wakker van, ga ik aan het draaien.
Wij kregen ook de tip om op tijd op zoek te gaan naar kinderopvang. Een gastouder mag bijvoorbeeld maar 2 kindjes opvangen van 0 tot 1 jaar! Iets om rekening mee te houden als je opvang zoekt voor 2 baby'tje s!
Hin: vanaf de 1ste week zwangerschap obstipatie. Nooit van mijn leven last van gehad. Maar enorm vervelend. Ik kreeg van die zakjes van de huisarts, maar die moet je oplossen in een glas water en vervolgens een glas water na! Geen succes in combinatie met misselijkheid, bleef maar spugen dus daarna magnesium tabletten gekregen en dat helpt wel goed.
En heb heel veel tips van iedereen gekregen ? zoals gebroken lijnzaad, ochtend beginnen met een lauw glaasje water, koud glas appelsap op de nuchtere maag, een kiwi op de nuchtere maag, veel fruit met schil eten dat soort dingen!
Wij hebben deze week voor het eerst wat spulletjes opgehaald, 2 ledikantjes en een duowagen.
Vanaf volgende week ga ik de helft minder werken. Vind het zelf best moeilijk al die aanpassingen maar ik hoop dat ik er lichamelijk op vooruit ga wanneer ik meer rust kan houden. Vandaag op 16+2 !