Hin Ja heel fijn, zo'n lieve man. Nu moet hij 't ook nog omzetten naar actie, wat hier soms een tijdje kan duren, haha. Dus ik moet even soms bewust niet te veel vragen, zodat hij op zijn eigen tempo kan bedenken wanneer dingen handig zijn om op te pakken. Maar na 12 jaar samen ben ik er wel wat handiger in geworden. 😉
Ik heb trouwens (tot nu toe) geen last van opstipatie of iets. Alles tot nu toe gewoon net als eerst, en eerst had ik er ook geen last van (gelukkig).
De tweeling is inderdaad ons eerste grut, we hebben geen andere kinderen! Vind het wel heel spannend allemaal hoor. Alles is zo nieuw, van kinderopvang tot kraamzorg. En dan meteen 2 babies... Ik vind het soms echt doodeng en ben dan bang of ik het allemaal wel aan ga kunnen. Maar dan moet ik het echt even bewust loslaten en bedenken dat andere mama's het ook altijd wel hebben gered, dus ik dat ook wel ga kunnen hopelijk. 😉
Enige waar ik op dit moment echt last van heb is bandenpijn. Beurs gevoel in buik en in rug, vaak ook als ik even op 1 zij lig en dan draai, dat 't lijkt alsof ik veel te hard heb gesport ofzo. 😀
Jennml Ahh ja hormonen, lastig he! Lekker laten gaan haha! Welkom bij de club!