Uitgerekend augustus

Wij zijn ook uitgerekend in augustus. 3 augustus. Tot nu toe gaat de zwangerschap goed. Nergens echt last van gehad, alleen nog snel en sneller moe. 
Eerste weken waren spannend, ze hadden een 'megablaas' gezien dus doorgestuurd naar de gynecoloog. Gelukkig zagen ze dit niet meer op de echo's terug. We blijven wel onder controle van de gynaecoloog wat ik op zich wel fijn vind.  18de gaan we voor de 20 weken echo ?

Agnesz; ik zou nemen waar jij je prettig bij voelt. Misschien kan je wel kiezen bij je zorgverzekering? 2 lijkt me wat veel... ?
Citrus; wat grappig dat je voekt waar de baby zit! Zal het vanavond bij mezelf eens checken.
Welkom Ooshap; gefeliciteerd. Fijn dat alles nu in orde is met de kleine!
Wij gaan dinsdag weer naar de vk. Ben benieuwd weer. Heb steeds hoofdpijn... drink denk ik te weinig, dus daar probeer ik extra op te letten nu. Verder geen klachten eigenlijk!

Hoe gaat het bij jullie met sporten en aankomen? Ik heb mijn sportroutine een beetje laten versloffen sinds ik zwanger ben.. Ik hoop het wat meer op te kunnen pakken in het 2e trimester. En gevoel dat ik misschien wat te snel aankom. Ik ben nu zo'n 2.5-3 kg aangekomen en 16+2 weken. Ben wel benieuwd wat "normaal" is, wat dat ook is..

Hoi hier ben ik weer! Heb een poos niet gereageerd.
Hier gaat alles prima. Misselijkheid was met 15.5 weken over. Ben nu 18+2 en op 9 augustus uitgerekend. 
19 maart hebben wij de 20 weken echo wanneer we ook weten wat het geslacht is! Zo spannend. Verder qua kwaaltjes gelukkig weinig last. Af en toe na veel doen zere onder rug en zere / harde buik.

Voel sinds een paar dagen kriebels in en op mn buik. Ga er vanuit dat het de baby is hihi. Als ik mn hand plat op mn buik druk voel ik af en toe iets tegen mn hand aan komen. 
Voelen jullie de baby's al? 

Gr 

Hoi Gummybeer,
ik heb precies hetzelfde met sporten. Voor mijn zwangerschap ging ik 2keer ik de week. Vanaf mijn zwangerschap 4x in totaal haha!
Baal ik wel van, dus ga nu beginnen met zwemmen. Ik merk dat sporten gewoon te veel gevraagd is voor mijn lichaam op dit moment, hopelijk gaat zwemmen beter. 
Ik ben 4,5 kg aangekomen. Ben 18+3. Ik weet niet wat “normaal” is. Mijn verloskundige schrok er afgelopen woensdag niet van, dus denk dat het gewoon prima is. 

We zitten heel dicht bij elkaar gebruiker10101843, ik ben 8 augustus uitgerekend en ik heb ook 18 maart de 20 wkn echo. Sinds een weekje dacht ik ook de baby te voelen alleen wist ik het toen nog niet zeker. Nu afgelopen 2 dagen weet ik zeker dat het mijn kleine meid is. Word steeds duidelijker ook. Zo een fijn gevoel he?! 

Welkom Ooshap en wat schrikken inderdaad maar wat fijn dat het er nu wel goed uitziet. 
Mexx en gebruiker ik loop gelijk met jullie op. Ben 7-8 uitgeteld en heb ook de 19de de GUO. 
Ik voel de baby nu elke dag sinds een week. Die week ervoor als ik lag dan voelde ik hem wel zitten. Dan was de plek harder. Heel fijn dat ik hem nu voel.  Fijne bevestiging.  Ik ben verder niet sportief dus daar kan ik niet over mee praten. Wel Let ik op mijn voeding. Ik heb  al een maatje meer en wastafel net mooi op weg met afvallen toen ik zwanger werd. Ik ben op dit moment nog niet aangekomen.  Ik was eerst juist afgevallen. Nu sta ik weer gelijk. Het is niet erg om aan te komen. Ieder lichaam reageert anders. Vaak is het na de zwangerschap er wel weer af. Niet te druk om maken. Zolang je bloeddruk enzo goed is is er niks om druk over te maken.
Ik heb  de laatste  2 weken zo'n zin in dropjes en zoetigheid haha. In de eerste weken juist in vette hap. Ik begin nu dus aan een zoete fase. Maar ook gezonde dingen vind ik nog steeds erg fijn  en voelt lichamelijk lekker. Ik merk toch wel dat mijn maag die vette zooi minder leuk vind! Ben dan ook sneller beroerd. 

Hoi iedereen!

Ik denk dat ik al 12 weken mee lees, maar had geen zin om alleen maar te schrijven en te zeuren hihi.
Ik ben uitgerekend 17 augustus dus nu 17+1!
Sinds week 5 ben ik misselijk en vermoeid, vanaf week 9 slik ik 1 pilletje emefasene en kan er helaas nog niet mee stoppen:(.
We krijgen ( als ze het goed gezien heeft) een meisje! En ik voel haar elke dag meer volgens mij!
Dit weekend had ik buikgriep te pakken, was dus weer feest! Maar alles voor de kleine?

Groetjes,

Shanti

Terug
Bovenaan