Uitgerekend augustus

Wij hebben morgen een afspraak en officieel geen echo, maar mn man gaat vragen of het misschien toch kan, het apparaat staat in dezelfde kamer en of ze nu het hartje luisteren of het apparaat aanzetten, denk ik dan! We gaan het zien! Haha!

De laatste tijd voel ik me vooral snachts echt als een oud wijf. Vannacht ook; moet ik rond half 3 naar het toilet, maar dan moet ik eerst echt van mijn zij naar mijn rug draaien (heel voorzichtig), dan mijn benen uit bed en dan mijzelf omhoog duwen. Als ik dan ga lopen heb ik echt krampen bij mijn lies, soms onderbuik/rug. Soms ook wel wat last van overdags of 's avonds op de bank, maar niet zo veel als 's nachts. 
Zou dat bandenpijn zijn? 
Vrijdag heb ik weer een echo (dan 16+5) en gesprek met gyna, zal het er dan ook even over hebben. Ik hoop dat het snel een beetje wegtrekt want het is echt een heel vervelend gevoel.

[quote quote=10178407]De laatste tijd voel ik me vooral snachts echt als een oud wijf. Vannacht ook; moet ik rond half 3 naar het toilet, maar dan moet ik eerst echt van mijn zij naar mijn rug draaien (heel voorzichtig), dan mijn benen uit bed en dan mijzelf omhoog duwen. Als ik dan ga lopen heb ik echt krampen bij mijn lies, soms onderbuik/rug. Soms ook wel wat last van overdags of ’s avonds op de bank, maar niet zo veel als ’s nachts. Zou dat bandenpijn zijn? Vrijdag heb ik weer een echo (dan 16+5) en gesprek met gyna, zal het er dan ook even over hebben. Ik hoop dat het snel een beetje wegtrekt want het is echt een heel vervelend gevoel.[/quote]
Hahaha ik dacht dit vannacht dus ook. En dan denk ik, OMG moet nog een halve zwangerschap. Voel me nu al bejaard hahaha.

Kim; herkennable! Haha! Denk dat het gaat met fases... ik weet niet. En wellicht als het straks lente wordt en we meer zon vangen, ons lijf er dan ook weer op reageert. Ik weet het niet, ik zeg maar wat. ?
Ik vandaag weer controle, alles goed, bloed goed, hartje klopt mooi. Alleen pas 8 april weer echo! Duurt laaaaang voordat we weten wat er groeit! Ben wel blij dat alles gewoon super goed gaat. Nu nog even een paar weekjes geduld oefenen. ?

Hi meiden, mocht iemand het leuk vinden: er was gister een topic geopend voor een groepsappje! Sommige kletsen liever hier, maar sommige vonden het wel leuk om een groepje op de app te hebben. Je kan mailen naar lissevers@gmail.com om je aan te melden:) xx

Klopt hoor, heb dat ook soms, eerst naar zij en voel dan heel zwaar in mijn buik, dat alles weer op zijn plek moet en dan strompel ik naar wc. Echt de bandenpijn voel ik als ik zit en snel en scheef opsta, dan zo'n pijn dat ik even kromp wil blijven staan. Je zou zeggen dat alles wel opgerekt is bij een 3de haha. Dus niet;) maar ook alweer ruim 6 jaar geleden haha. 
Altijd fijn ja, als je ergens niet de enige ben, beter te accepteren he ;) gheghe. 

Fijn Hin, dat het allemaal goed was en succes met geduld... ?
Ik voel me op en top, heerlijk. Als ik na drukte even ga zitten dan laat hij ook even van zich horen, heerlijk weer om dat gekeuvel te voelen in mijn buik ?

Terug
Bovenaan