Uitgerekend augustus

Hoi dames! 
Hier ook afgelopen week een positieve test in handen! ? na een miskraam te hebben gehad in april met een missed abortion bij 11 weken zwangerschap zijn we nu na 7 maandjes weer in verwachting! Hopen dat dit keer alles goed mag gaan. Een erge onzekeren tijd..maar we gaan van het beste uit! 
Ik ben uitgerekend op 5 augustus 

[quote quote=10140510]Hoi dames! Hier ook afgelopen week een positieve test in handen! ? na een miskraam te hebben gehad in april met een missed abortion bij 11 weken zwangerschap zijn we nu na 7 maandjes weer in verwachting! Hopen dat dit keer alles goed mag gaan. Een erge onzekeren tijd..maar we gaan van het beste uit! Ik ben uitgerekend op 5 augustus[/quote]
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

[quote quote=10140510]Hoi dames! Hier ook afgelopen week een positieve test in handen! ? na een miskraam te hebben gehad in april met een missed abortion bij 11 weken zwangerschap zijn we nu na 7 maandjes weer in verwachting! Hopen dat dit keer alles goed mag gaan. Een erge onzekeren tijd..maar we gaan van het beste uit! Ik ben uitgerekend op 5 augustus[/quote]
Gefeliciteerd! Ook wel fijn nadat het steeds mis ging... ik ga duimen dat het dit keer goed gaat ?

So heftig zeg, ik heb dat in juli meegemaakt bij 7 weken....
Maar super gefeliciteerd zeg

Ik ben zelf 36 en ik ben sinds juni 2017 bij me vriend en ik heb een 9 jarige zoon uit eerder huwelijk. Nu 6 weken zwanger vind het spannend...

[quote quote=10140508]Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben zelf 29 en ben bijna 6 jaar samen met mijn vriend.[/quote]
Ik ben 27 en 4 jaar samen met mijn vriend maar waren daarvoor al 8 jaar vrienden. 

Ik ben 24 en mijn vriend is 28. Ik heb 19 december een afspraak bij de verloskundige en krijg dan ook de eerste echo, ben dan bijna 8 weken zwanger. Spannend!!
Hoe doen jullie dat met sporten? Ik ga 3 keer in de week fitnessen, cardio en kracht en lees op internet dat dit ook gewoon nog kan maar ergens ben ik toch ook wel bang. 

Hebben jullie een boek waar jullie alles in bijhouden?

Terug
Bovenaan