Uitgerekend augustus

Mij is bekend dat fanatiek sporten de eerste 12 weken niet goed is ivm innestelen enzo.  Maar ik weet niet of ik het moet geloven... dat is iets denk ik waar je jezelf goed bij moet voelen.  Of evt iets minder fanatiek? 

Haii Allemaal!
Giste zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben en rond 16 augustus als mijn berekening klopt uitgerekend ben!
Ik augustus heb ik een miskraam gehad helaas maar nu dus weer goed nieuws! Wel super super spannend hoor!
2 Januari heb ik een eerste echo ivm kerst en oud en nieuw enz! Morgen zou ik  4 weekjes zijn dus super pril! Maar wel al misselijk!
Liefs!

[quote quote=10140604]Ik ben 24 en mijn vriend is 28. Ik heb 19 december een afspraak bij de verloskundige en krijg dan ook de eerste echo, ben dan bijna 8 weken zwanger. Spannend!! Hoe doen jullie dat met sporten? Ik ga 3 keer in de week fitnessen, cardio en kracht en lees op internet dat dit ook gewoon nog kan maar ergens ben ik toch ook wel bang. Hebben jullie een boek waar jullie alles in bijhouden?[/quote]
Ik rijd dagelijks paard met dokter overlegd dat dit ook gewoon kan tot mijn lichaam aangeeft dat het niet meer gaat. Meestal is dat rond 25 weken als de buik in de weg gaat zitten met op en af stappen. Wel even de cross en spring wedstrijden laten liggen ivm hoger val risico. Al kon dat de eerste 2/3 weken nog wel Zolang de baarmoeder nog achter het schaambot zit. Maar het is iets persoonlijks denk ik.. Ligt aan hoe je je voelt en wat je lichaam aangeeft. ;) 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb afgelopen woensdag positief getest  nadat ik die nacht erover had gedroomd dat ik positief zou testen. Ik had de hele tijd al het gevoel dat het deze maand raak zou zijn maar vond het zo onwerkelijk om het 2e streepje te zien, wat weliswaar nog licht was..
Daar komt dan ook meteen mijn angst. Ik heb 2x een wat donkerder streep gehad op de ovutest, rond de 18e/19e en rond de 23e/24e. Zelf ging ik uit van de laatste.. Dat zou betekenen dat aankomende zaterdag/zondag pas NOD is en dat ik dus 4 dagen ervoor al positief testte, op 11dpo ong.
Ik merk dan ook dat ik het onwijs spannend vind deze dagen alsof er nu nog extra veel kans is dat het mis kan gaan tot aan aankomend weekend.
Ga morgenochtend opnieuw testen om te kijken of de streep al duidelijker is. Dat vind ik ook erg spannend.
En wil dan denk ik volgende week ergens clearblue met weken indicator doen. 
Nog een vraag, wanneer bel je normaal gesproken de verloskundige?? 

Pareltjuuhh gefeliciteerd met de positieve test. Ik verwacht dan niet dat deze weer negatief gaat worden dus maak je niet druk! En mis gaan kan het altijd... succes is tot de bevalling geen garantie!  
Je kunt op zich al een afspraak maken, ze vragen dan naar de eerste dag van je laatste menstruatie en hoe lang evt je cyclus is en aan de hand daar van kijken ze hoe ver je bent en wanneer je kan komen voor een intake en echo. Meestal na de 7de week ivm goede kans op een kloppend hartje. Veel vroeger zal ik niet doen want ik lees te vaak stress bij dames die te vroeg gaan en waarbij dan geen kloppend hartje te zien is. Terwijl als ze een paar dagen later gaan er niks aan de hand is. Voorkomt veel onzekerheid. Zal zo jammer zijn als dit gebeurd en niet nodig is. 

Gefeliciteerd aan alle zwangere!! :):)
Ik ben 25 jaar en ben 9 jaar samen met mijn vriend! 
Cipy mommy to be Ik heb nog geen dagboekje ofzo waar ik alles in bij hou. Dit heb ik wel gedaan met het zwanger worden. Kort gedaan want in ronde 2 was het al raak. Ik wil wel een boekje bestellen maar weet niet zo goed of ik ‘moet’ wachten totdat we de eerste echo hebben gehad. 
Ik heb veel ‘last’ van erge dorst. Herkennen jullie dat? Ik drink wat af op een dag, en moet daardoor ook natuurlijk met regelmaat naar het toilet. Heel irritant. 

Terug
Bovenaan