Uitgerekend augustus

Temp Wil je het vertellen aan ouders of wil je nog wachten? Er is altijd wel een smoes te verzinnen :) ik ga vrijdag uiteten met mijn ouders, broer en schoonvriendin (sushi). Ik ben gek op sushi met zalm. Officieel mag je het hebben als je zwanger bent maar de verloskundige raadde het af. Dus daarvoor moeten we ook een smoesje gaan verzinnen. Mogelijk kun je zeggen (zag je vraag op forum) dat de saus de vorige keer niet zo lekker op de maag is gevallen, dus dat je nog eventjes overslaat? Of zoek een ander sausje en kondig super enthousiast aan dat je dat een keer wil proberen? 
Was het gelukt met je verzekeringen? Al contact gehad met verloskundige? 
Miesie van harte! Wat een mooie tijd om het met kerst te kunnen vertellen. Wat zijn we allemaal toch bofkonten :) fijn dat je nog geen klachten hebt! 

@Mathilde helaas eet ik bij hun thuis maar dat komt wel goed. 
Ik heb nu VGZ vrije keuze + aanvullend beter afgesloten. 
Ik heb nog geen contact gehad met verloskundige maar als ze mij morgen niet bellen dan bel ik hun tussen 1 en 2 even op.

Wat fijn Miesi dat je geen klachten hebt. 
Ik ben bij vlagen wat misselijk maar voornamelijk als ik dus honger krijg. En heb af en toe wel wat krampjes in mijn buik. 

[quote quote=10140028]Temp Wil je het vertellen aan ouders of wil je nog wachten?[/quote]
Eigenlijk het liefste wachten tot net voor de kerst. Hopelijk heb ik dan net een controle gehad en iets meer zekerheid.

Gefeliciteerd Miesi ?
@Mathilde je kan als je zwanger bent beter de gerookte zalm laten staan ivm bacteriën die niet dood gaan omdat het niet verhit wordt.  Ik ben ook gek op gerookte zalm maar het is beter dat te laten staan. Overal is de kans op een bacterie klein maar het zal je toch maar gebeuren!  
Wij gaan een shirtje halen voor onze dochter met de tekst hoera ik wordt een grote zus. Heel degelijk misschien maar ik vind het wel heel leuk. Ik heb de vorige keer een leesboek gehaald van Gonnie en wachtend op een reactie. Ze kijken je dan aan wat is hiermee de bedoeling en toen zeiden wij dat het leuk zal zijn als onze kleine hier uit voorgelezen kan worden... nou dan valt het kwartje wel haha.  Altijd leuk die koppies als ze het gaan merken wat de boodschap is ?

Ik kwam deze trouwens tegen, super schattig.

https://www.designful-craftsandgifts.nl/webshop/gifts/detail/105/zwangerschap-aankondigen--beer.html

Wat leuk,van harte gefeliciteerd! Wij zijn ook bezig voor een tweede en hopen binnenkort ook op goed nieuws. Geniet ervan!

Terug
Bovenaan