Uitgerekend augustus

Thnx!
Ohh wat een super leuk idee die beer!
Moeilijk he met het eten...merk dat ik er ook erg op let en moeilijk vind om smoesje te verzinnen. Maarja wel beter om te doen nu.

Temp 31 december is een mooie dag een voor een echo! Vind je het jammer dat je niet meer kan voor de kerstdagen? 
Wat een leuk beertje! Die hou ik zeker in gedachten :) 
Was het eten en de smoesjes goed gegaan gisteren? 

[quote quote=10140301]Temp 31 december is een mooie dag een voor een echo! Vind je het jammer dat je niet meer kan voor de kerstdagen? Wat een leuk beertje! Die hou ik zeker in gedachten Was het eten en de smoesjes goed gegaan gisteren?[/quote]
nou voor de kerstdagen is net wat vroeg. 
Gister is het goed gegaan omdat het eten niet doorging. 
Maar met kerst wordt het wel een ding aangezien het voorgerecht al carpaccio is.

Ik wilde graag de 1ste echo voor de kerst we willen het met de kerstdagen aan onze Iouders vertellen.
En heb nu een afspraak staan voor de 24ste mooi op tijd!:)  vind het wel echt spannend hoor vooral omdat ik me gewoon kip lekker voel. Behalve snel honger en rommelen de darmen continu maar dat is geen 'last' 

Hoe ver ben jij nu Lavendeltje ? Ik helaas pas 31e, natuurlijk ook super leuk om met goed nieuws het nieuwe jaar in te gaan!

@temp dat is dus de vraag het liep bij mij een beetje raar al een jaar van de pil af maar bescherming gebruikt heb in dat jaar 4x een cyclus gehad van 35 dagen. Toen bleef mijn menstruatie ineens 3 maanden uit. Gynaecoloog geweest echo gehad kon geen oorzaak vinden alles zag er goed uit. Daarna gestopt met bescherming,, Toen menstruatie opgewekt met primolut. Daarna 1x zelf ongesteld geworden na 43 dagen! En de 2de cyclus was ik zwanger . Maar hoe ik het nu uit moet rekenen dat vond de verloskundige ook moeilijk te gokken zo?de clearbleu zij afgelopen zaterdag 1-2 weken oftewel 3-4 weken bij een normale cyclus. De verloskundige gokt nu dat dit de 5de week is. (4 weken en 4 dagen) . Dan zou ik tijdens de echo net in de 8ste week zitten.

Terug
Bovenaan