Uitgerekend augustus

[quote quote=10179453]Hebben jullie Netflix ? Leuke 1 seizoen serie Working moms… leuke serie met herkenning erin als je net moeder bent geworden ![/quote]
Die heb ik toevallig van de week gekeken. Jammer dat het maar 1 seizoen is ;)

Ik ben nu ook een paar keer naar Mom in Balance geweest en vind het erg fijn om iig 1x per week toch wat te bewegen met 'lotgenoten' en iemand die weet wat je wel/niet mag doen. 
Ik heb de 19e mijn 20 weken echo, ben erg benieuwd!
Vind trouwens wel dat het nu ineens erg hard gaat met de weken, zondag alweer op 19 weken! :D 

Welkom MoiX leuk dat je mee kletst. Ik heb me toevalig ook vanmorgen verdiept in Mom in balance. Bij mijn zorgverzekeraar wordt deze helaas niet vergoed dan wordt het een beetje duur.  Ik doe al aan zwangerschapsyoga en dat kost ook al wel wat... dus laat het maar zo. Maar zag er interessant uit inderdaad ?

Ladies! Ik heb nieuws! Vanochtend echo gehad (16+5) en het was duidelijk te zien: wij krijgen een jongetje & meisje! Dus overduidelijk een twee-eiige tweeling. ;) Wohoo!!
Alles zag er perfect uit, geen gekke dingen, ze groeien allebei goed en alles is prima qua formaat. Ze konden al best wat 20-weken echo-dingetjes zien, zoals de niertjes etc, en dat zag er ook al prima uit. Geeft weer geruststelling als ik met 20 weken de GUO krijg. Ik ben zo hoteldebotelblij!! :D Een koningskoppel, haha!

Terug
Bovenaan