Uitgerekend augustus

Goedemorgen,

Kim-keertwee; Ik begrijp je helemaal, best vervelend af en toe! Als ik lang in een positie gelegen heb moet ik ook echt moeite doen om op te staan...
Is er iemand van jullie de ook last heeft van druk rondom de onderrug/ stuitje? Soms als ik te lang zit kom ik bijna niet meer recht en ik vraag me af of dit erbij hoort...
Verder ben ik nu 17+6 weken zwanger en pas 1,5 kg aangekomen. Maandag weer een afspraak bij de VK dus ik heb wel een paar vragen omdat ik me soms wel wat zorgen maak.
25 maart hebben we dan de 20 weken echo, spannend!

Fijne dag allemaal :)

Ja, hier ook iemand die last heeft van de onderrug! Heeft waarschijnlijk met je SI-gewricht te maken, in ieder geval... dat is het bij mij. Met pilates hou ik het een klein beetje onder controle nu, maar als het in de loop van de zwangerschap erger wordt dan schakel ik de fysio in (bekkenbodemfysiotherapeut). Dus wellicht ook iets voor jou om te overwegen? ;)

Ik ben gisteravond voor het eerst naar een les zwangerschapszwemmen gegaan. Was superleuk! Echt een aanrader! Zwemmen onder goede begeleiding... en het voelt echt heerlijk voor je lichaam. Niet te zwaar ofzo maar toch lekker bewegen. Daarna lekker in het bubbelbad met een paar van de zwangere dames en zo meteen 'lotgenoten' uit de buurt leren kennen. Ik word vaste klant! Tip als andere mama's nog iets zoeken!

Hmm vervelend als je z'n last heb van je rug. En zo vroeg al!
Ik ben nu 19 weken en heb eerlijk gezegd nog steeds helemaal nergens last van. Volgende week de 20 weken echo ben benieuwd.
Daarna willen we gaan shoppen voor de babykamer.! 

JomieJW, dankjewel voor de tip! Ik hou het even in de gaten en anders ga ik dat inderdaad doen...

Kim-keertwee, heerlijk hé zwemmen! Volgende week ga ik ook een paar ochtenden, maar niet begeleid, gewoon zelf.

Lavendeltje, Lekker van genieten als je nergens last van hebt. Ik heb buiten mijn rug af en toe verder ook nergens last van! Wij hebben maandag de babykamer en kinderwagen besteld en die wordt in mei gelevert! Super leuk en blij ermee.

Hoi allemaal,
Ik lees al even mee en vind het (nu ik me gelukkig wat beter voel) ook leuk om wat mee te kletsen. Ik ben 12 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. 
Eerste periode van de zwangerschap was erg pittig door misselijkheid, veel kokhalzen en vermoeidheid icm drukke baan. De misselijkheid en het kokhalzen zijn gelukkig al helemaal verdwenen en de vermoeidheid wordt ook beter. Ik probeer het sporten nu ook weer wat op te pakken. Heb al weer gezwommen (baantjes trekken met een vriendin). Nu op een stuk lager tempo dan voorheen;-) en afgelopen weekend een proefles zwanger workout van mom in balance. Dat laatste is ook wel echt een aanrader. 
Iedereen succes bij de 20 weken echo. Ik mag de 27e.

Terug
Bovenaan