Hallo Dames,
Ben al een tijdje niet actief geweest op het forum. Wij hebben met 15 weken de echo gehad voor de geslachtsbepaling en het in een enveloppe laten doen, om het vervolgens met 16 weken bekend te maken.. jemig wat duurde die week lang zeg. Maar ik kan jullie vertellen dat wij trotse ouders worden van een... JONGEN?. Op de echo heeft de meneer alles nagekeken waar ze bij de 20 echo ook naar kijken, en dat was ook allemaal goed! Wel heb ik de placenta aan de voorkant, dus zal onze kleine man iets later gaan voelen. Dus helemaal gerust gesteld, maar toch vol zenuwen over wat het geslacht was terug naar huis. Wij hebben zelf een houten kist gemaakt (1.35 bij 1.23) waar eerst balonnen uit kwamen (roze en blauw, ik hou ervan om verwarring te scheppen??) en in de kleur van het geslacht kwam er gekleurde rook uit! Het was echt gaaf! 9 april hebben wij de 20 weken echo. Vandaag ben ik 17+1, de tijd gaat echt snel, 24 augustus uitgerekend..ik kan niet wachten! Net een aantal willekeurige pagina's terug gelezen, en zover ik kon zien gaat het met alle dames top! Dit weekend ook een aantal aankopen gedaan.. kamer, kinderwagen, box, maxi cosi en noem het allemaal maar op! Het word wel echt nu ofzo.. haha.. nou dames ik zal weer wat actiever meedoen!
Fijne avond!
(En het is een best verhaal geworden..sorry haha)