Uitgerekend augustus

Sorry dat ik even inbreek, maar was even op zoek naar citrus! Weer een jongen!! Gaaf hoor ?? Hoe is het met je? Heb even niet zo veel zin alle pagina`s terug te lezen haha. Fijne zwangerschap nog ?

Hoi Ananasss!! 
dat is lang geleden! Met mij gaat het goed! Eerste 12 weken beroerd en moe en sindsdien voel ik mij goed :) (Bijna 17 weken nu) wel 2x flinke bloeding gehad naar geen oorzaak, wel een hoop schik natuurlijk, maar alles gewoon goed doorbloed downunder, dus maak me geen zorgen meer. 
En jawel, een 3de jongen! Ik voel mij zo ontzettend trots ?. Ik voel hem ook soms bewegen, wat is dat toch weer heerlijk. 

Hoe gaat het met jou?? Xx

Haai allemaal, ik vind het ineens even heel onwerkelijk allemaal... Gèk! Om m'n buik kan je niet heen, maar voel de kleine maar heel af en toe en heb verder amper klachten, dus vergeet soms dat ik zwanger ben en als ik er dan aan denk, moet ik mezelf even overtuigen dat het echt zó is... vind het best raar dat ik me zo voel. Alles gaat goed hoor, zelfs hormoongewijs, haha. Maar kweenie, dat onwerkelijke gevoel is gek. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat doe je dan??

[quote quote=10180277]Haai allemaal, ik vind het ineens even heel onwerkelijk allemaal… Gèk! Om m’n buik kan je niet heen, maar voel de kleine maar heel af en toe en heb verder amper klachten, dus vergeet soms dat ik zwanger ben en als ik er dan aan denk, moet ik mezelf even overtuigen dat het echt zó is… vind het best raar dat ik me zo voel. Alles gaat goed hoor, zelfs hormoongewijs, haha. Maar kweenie, dat onwerkelijke gevoel is gek. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat doe je dan??[/quote]
Hier hetzelfde! Heb weinig klachten en eigenlijk ook nergens last van qua hormonen. Heb natuurlijk wel af en toe paar dagen rugpijn maar als dat het enige is zie ik dat niet als een ernstige kwaal... mag in mn handjes knijpen tot nu toe!! Soms denk ik dan ook van: Huh oh ja ik ben zwanger?!!??.... en dan voelt het allemaal zo onwerkelijk dat ik nu op de helft ben en over een paar maandjes een kind op de wereld ga zetten... zo bizar!

Aaa Hin en Suus! Dat heb ik ook heel vaak! Ik moet wel zeggen ik voel me nu wel echt zwanger.. Ik merk dat ik steeds meer hormonale uitspattingen heb! Lachkicks, zomaar gekke cravings, en als mijn man dan met het verkeerde thuiskomt ben ik gewoon echt helemaal van slag.. Gelukkig heb ik wel door dat dit hormonen zijn, maar jeetje.. wat kan je ineens raar gaan doen zeg!

[quote quote=10180455]Aaa Hin en Suus! Dat heb ik ook heel vaak! Ik moet wel zeggen ik voel me nu wel echt zwanger.. Ik merk dat ik steeds meer hormonale uitspattingen heb! Lachkicks, zomaar gekke cravings, en als mijn man dan met het verkeerde thuiskomt ben ik gewoon echt helemaal van slag.. Gelukkig heb ik wel door dat dit hormonen zijn, maar jeetje.. wat kan je ineens raar gaan doen zeg![/quote]
Ik heb dat niet echt. Grappige is dat ik juist rustiger ben geworden in mn doen en laten en mijn vriend soms moet ‘kalmeren’. Onze babykamer werd gebracht en hij vond de opstelling niet mooi. Ik ben dan degene die zegt: “dan doen we t toch zoals jij t wilt? Draaien we t bedje gewoon om met de commode als je dat mooier vind”. Terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn nu ik zwanger ben ????

Hallo Dames,
Ben al een tijdje niet actief geweest op het forum. Wij hebben met 15 weken de echo gehad voor de geslachtsbepaling en het in een enveloppe laten doen, om het vervolgens met 16 weken bekend te maken.. jemig wat duurde die week lang zeg. Maar ik kan jullie vertellen dat wij trotse ouders worden van een... JONGEN?. Op de echo heeft de meneer alles nagekeken waar ze bij de 20 echo ook naar kijken, en dat was ook allemaal goed! Wel heb ik de placenta aan de voorkant, dus zal onze kleine man iets later gaan voelen. Dus helemaal gerust gesteld, maar toch vol zenuwen over wat het geslacht was terug naar huis. Wij hebben zelf een houten kist gemaakt (1.35 bij 1.23) waar eerst balonnen uit kwamen (roze en blauw, ik hou ervan om verwarring te scheppen??) en in de kleur van het geslacht kwam er gekleurde rook uit! Het was echt gaaf! 9 april hebben wij de 20 weken echo. Vandaag ben ik 17+1, de tijd gaat echt snel, 24 augustus uitgerekend..ik kan niet wachten! Net een aantal willekeurige pagina's terug gelezen, en zover ik kon zien gaat het met alle dames top! Dit weekend ook een aantal aankopen gedaan.. kamer, kinderwagen, box, maxi cosi en noem het allemaal maar op! Het word wel echt nu ofzo.. haha.. nou dames ik zal weer wat actiever meedoen!

Fijne avond!
(En het is een best verhaal geworden..sorry haha)

Terug
Bovenaan