Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd boogschutter... een jochie ? en wat een leuke manier om het te vertellen ? wij hebben morgen de 20 weken echo en iedereen denkt dat we het nog niet weten en vertellen dat als het goed is zaterdag of zondag met de gekleurde taart ?
Er zijn toch dames geweest die vandaag de medische echo hadden? Hoe is het gegaan?
Ik sterf van de zenuwen. Vind het maar weer zenuwslopend!  Ik duim heel hard dat het nu eens een keer goed is. Dan kunnen we misschien eindelijk spanningen loslaten  en dat er wat ruimte komt om te gaan genieten... 

Ja idd aardig wat jongens leuk hoor, as vrijdag hebben wij de 20 w echo daarna gaan we shoppen voor de baby kamer. 
De dame is de laatse paar dagen heel actief, maagzuur is op dit moment ook behoorlijk aanwezig. Morgen even een pak rennies inslaan. 

Melissa; ben je al geweest?? Spannend hè, maar alles is vast goed.
Lavendeltje; leuk hè, dat geshop! En naar maagzuur! Heb het nog niet, maar weet het nog wel, heel vervelend! Vrijdag jij: succes en enjoy!
Ilse; ik weet het ook nog niet. Heb je een voorgevoel? Ik denk hier een jongen, maar je weet het nooit zeker, haha. Ik 8 april pas duidelijkheid, jij?

De bevestiging was er. Het is echt een jochie hihi. Alles was goed. Er valt echt een last van onze schouders... wat spannend was dat zeg! Het moet nog even landen allemaal maar hoop dat de spanning nu wat meer plek maakt voor genieten ? 

Gefeliciteerd gebruiker ? leuk hoor en meisje!  en wat fijn dat alles goed was vandaag,  om daarmee gefeliciteerd !
Lavendeltje wat vervelend dat je last hebt van zuurbranden. Rennies doen wonderen... ik heb ze ook in huis. Af en toe last van.  Heel veel succes en plezier vrijdag ?

Oh wat fijn die goede berichten! Wij gaan volgende week dinsdag. Ben ook zo nieuwschierig of alles helemaal goed is. 
Nu nog ff in de zooi.. onze badkamer en keuken worden morgen gerenoveerd tot volgende week donderdag.. ff beetje camping leven in huis en steeds bij anderen douchen en eten.. haha. Nouja gelukkig gebeurt het nu en niet wanneer ik al veel verder ben in de zwangerschap. 
Straks is ons huisje helemaal klaar voor wanneer die kleine komt dat voelt wel erg fijn. Help wel met mijn nesteldrang haha. 

Terug
Bovenaan