Uitgerekend augustus

Zooo weer even een paar pagina's bijgelezen.
Kim wat leuk een jongetje en een meisje :)!
Ik heb ook naar Mom in Balance gekeken (ze doen dat in het park waar ik naast woon) maar ik vind het toch vrij duur. Het lijkt me wel leuk om iets met mede-preggies te doen, maar ik denk dat het toch zwangerschapsyoga wordt wat ze in de sportschool geven.
Ik ben nu 17,5 week en begin nu toch wel een buikje te krijgen, hoewel een collega het pas vandaag hoorde en zei ooh je houdt het wel goed verborgen. Ik heb ook nog wel mijn normale broeken aan, maar dat wordt steeds minder comfortabel.
Wij zijn ook langzaam begonnen met de babykamer (veel 2ehands) en gaan na de 20 weken echo ook verven enzo. Of waarschijnlijk vooral mijn vriend want ik denk dat die verf niet zo goed is voor mij.
Ik ben wel echt blij dat ik me eindelijk beter begin te voelen! Vorige week nog 1 keer heel misselijk geweest op werk en deze week nog niet.
Ik kan ook niet wachten tot de 20wk echo en we eindelijk weten wat het is. Spannend!

Hoi dames!
Nou ik heb ook de 20 weken echo gehad. Alles goed met ons wondertje. Geschatte gewicht zat op 312 en hij groeit goed! 
Ik moet alleen over 10 weken terug op controle komen ivm placenta wat iets lager ligt dan zou moeten. Hij blokkeert niet de uitgang en ze verwacht dat ie nog omhoog groeit maar vind het toch spannend en ook al zegt ze dat ik me geen zorgen moet maken doe ik t dan toch... ? Iemand van jullie ervaring? 

wat fijn dat alles goed is Suus. Focus je vooral daarop ? als ze zeggen dat je je geen zorgen moet maken zal het ook zo zijn. Het kan alle kanten nog op. Ze moeten het gewoon wel benoemen hoe vervelend ook. Volgens mij betekend het dat je dan anders geen natuurlijke bevalling kan hebben maar een keizersnede moet ondergaan ivm het blokkeren van de uitgang. Maar hebben ze je verder niks verteld dan hoe dat dan anders gaat verlopen? 

Hoi meiden,
wat fijn om te lezen dat alles er goed uit zag bij de kleintjes bij de 20 weken echo’s. Ook bij ons zag het er allemaal goed uit bij de 20wkn echo, we krijgen waarschijnlijk een klein, fijn meisje, zat overal net onder het gemiddelde. Heeft ze van dr mama. Ze woog nu 275 gram. Voor ons was het ook een hele geruststelling! Vond het spannender dan ik van tevoren had gedacht.  
Ik lees dat een aantal ook al begonnen zijn met de babykamer, wij hebben de meubeltjes afgelopen maandag gekocht en gaan vanavond beginnen met het opzetten. Zo leuk allemaal!

Hey Suus, geen zorgen! Ik heb dat met mijn eerste zwangerschap ook gehad, dus inderdaad met 32 weken nog een extra echo. Toen was mn placenta helemaal weer bijgetrokken en lag perfect voor een natuurlijke bevalling. Hebben bij mij ook gezegd dat het redelijk vaak voorkomt en in de meeste gevallen gewoon wegtrekt ;) Dus als ze zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan verwacht ik dat het bij jou ook geen extreem geval is, maar meer een gevalletje van "zeker willen weten"!

@Melissa @Jamie

Thanks voor de peptalk! Hij ligt sowieso niet op de manier dat een keizersnede besproken moet worden dus niet over de mond maar dus aan de lage kant. Ik hoop daarom dat het inderdaad meevalt en eerder controle is wat Jamie zegt.
anders is t enige dus meer bloedverlies en niet thuis bevallen.. maar dat was ik sowieso niet van plan! 

Hoi!
Ik ga ook weer eens mee doen, om het gemiddelde van het aantal jongens wat omlaag te halen. ;)
Vorige week de 20-weken echo gehad (3 augustus uitgerekend), en het is (nog steeds!, we wisten het al sinds de pret-echo) een meisje! :)
En alles was goed, dat is het belangrijkst! Ik sport trouwens ook bij MominBalance, het kost wat, maar ik vind het zo fijn! Iemand die precies weet wat ik wel en niet mag, en samen sporten in de buitenlucht met zwangeren en meiden die sinds kort moeder zijn en weer gaan opbouwen. De trainster geeft veel tips en tussendoor hoor ik dingen waar ik echt wat aan hebt. Fijn, als groentje, voor mij is alles immers nieuw :)
Aanrader, als je van buiten sporten houdt!

Ha dames,
Ben eventjes afwezig geweest door drukte, maar wat fijn om deze goede verhalen van iedereen terug te lezen :D. Leuk om te lezen dat de meesten weten wat het wordt en het belangrijkste, dat de 20 w echo's goed zijn gegaan!!!
Wij hebben die ondertussen ook gehad, maar onze uk was zo eigenwijs en bleef maar in een hele kromme stuit liggen, met zijn/haar hoofd op de buik en liggend over mn planceta als kussen.... Niet alles was te beoordelen dus mogen morgen terug. Gelukkig was dat wat ze kon zien wel helemaal goed! Dus de grootste spanning is eraf! En nog een keertje kijken is niet verkeerd natuurlijk!

Terug
Bovenaan