Uitgerekend augustus

Wat een goede berichten allemaal! Fijn!
Wij hebben vandaag ook de echo gehad die doorgaat voor de 20 weken echo! Zit nu op 18+2 
Gelukkig geen gekkigheid en heel duidelijk gezien dat het echt 2 boys zijn? hopen dat we vanaf nu de uitslag van de combinatie test een beetje kunnen vergeten! 
De echo duurde een uur, na 40 min werd ik niet lekker omdat er waarschijnlijk een kleintje op mijn bloedtoevoer duwde ergens, dus de echo verder op mijn zij gedaan.
Dan word het nu tijd om echt te gaan shoppen en met de babykamer bezig te gaan! Maar eens uitzoeken welke winkels interessant zijn om heen te gaan!                 Tot nu heb ik alleen nog 2 wiegjes en een kinderwagen aangeschaft. 
Na een aantal weken kwakkelen merk ik nu dat ik zelf weer meer energie heb en me beter voel. Minder hoofdpijn en meer eetlust! Hopen dat het zo blijft! 
Hebben jullie al blije dozen aangevraagd ? Ben benieuwd welke de moeite waard zijn of dat het meer reclame is ? 

Allemaal goed nieuws gefeliciteerd! 
De blije dozen zijn allemaal wel leuk. Er zit altijd wel iets nuttigs bij. Waar je echt allemaal spulletjes in hebt zitten  is babydump . Die van prenatal heb ik gisteren opgehaald en zat een pak luiers in maat 1. 2 drankjes 0%.  Klein potje sudocreme . Tandenborsteltje. Armbandje voor mama.  Reclame en kortingsbonnen.  

Wat fijn om te lezen dat de 20 weken echo's allemaal goed zijn gegaan! Wij krijgen die van ons op 1 april. Best wel behoorlijk zenuwachtig weer of alles medisch wel goed is, en heel benieuwd of het 'nog steeds' een jongen is?. Toch al best wat kleertjes en spulletjes aangeschaft, en voor ons heeft hij al een naam❤. Ook al zijn beide hartstikke welkom zal het toch even schakelen zijn als het toch een meisje blijkt te zijn. Verder ben ik morgen 18 weken zwanger en nogsteeds iedere dag aan het spugen helaas. Fietsen, tillen, lang staan,liggen of zitten is funest voor mijn bekken die nu al regelmatig weer recht gezet moeten worden. Ik hoef mezelf dus niet te herinneren dat ik echt zwanger ben haha! Ik las dat sommige hier totaal geen kwaaltjes hebben??, lijkt me soms wel heerlijk! Ik voel de kleine nog nauwelijks, soms denk ik iets van 'geblub' te voelen maar dat gaat zo snel dat het alweer voorbij is als ik me ga focussen. Verder zijn we al druk bezig met het opknappen van de babykamer. Alles is gestript en nu de basis opnieuw aan het opbouwen, muren vliezen en sausen, plafond stucen e.d. het word steeds echter nu! Nou dat was het wel weer?fijne avond allemaal!!

Die van Prenatal is idd leuk, vooral pak luiers heel handig! De Zwanger box van de blokker is ook wel OK, maat meer reclame en je krijgt een telefoontje van Ouders van Nu erna waarin ze je hun tijdschrift mee willen verkopen... Wel op die manier erachter gekomen dat als je de klantenlijn belt en aangeeft dat je n tweeling krijgt, je 2 boxen op mag halen (ook 2x Baby box). 
Melissa, die van Babydump ken ik niet. Heb je linkje? :D 

Nee Kim. Toen ik daar een keer was moest ik en formulier in vullen en kon deze toen mee krijgen. Deze zit bij mij niet in de buurt en kwam er toevallig omdat ik een weekendje weg was.  Dus als je in de buurt van deze winkel bent is het de moeite waard ?

Nee is baby dump. Als je naar de website gaat en geloof dan scrollen naar beneden of Google op gratis pakket babydump. Dan kun je een formulier downloaden en ingevuld meenemen. 
Hier op een rijtje: 
Kruidvat baby mama tas (Als je de klantenpas aanvraagt kun je de tas gratis ophalen na aanmelding. Staat allemaal op de website. 
Blokker. Is Ouders van nu en na bevalling ook. 
Prenatal en na bevalling ook. 
Zeeman, gratis rompertje
Na de zwangerschap kun je langs de Jumbo en Plus gaan. Haha. Maar dat duurt nog even. 
Geloof dat dat het was toch? 

Terug
Bovenaan