Uitgerekend augustus

Haha, leuk al die gratis dingetjes hè? Zelfs als 't tegenvalt, toch leuk dat 't gratis is. 
Hier alles prima. Geen kwaaltjes meer, behalve soms zware buik als ik teveel doe en nog moe in de avond. Lig regelmatig tussen 2100 en 2130 in bed.
Heel leuk om beebje af en toe te voelen en kan neit wachten tot 8 april, 20 weken echo...
JenE: wat ontzettend naar voor je dat je nog steeds zo misselijk blijft!! Sterkte! Nog 22 weekjes en hopelijk wordt het nog beter!
(Ik zat trouwens een dag of 4 in een appgroepje van dames die rond zelfde tijd uitgerekend zijn, maar na iedere keer 956 gemiste berichten, ben ik daar toch maar weer uitgegaan! ?)

Och 956 gemiste berichten haha! Doe mij dan ook maar het forum, vind het wel gezellig zo ! 
Ik ga de boxen ook maar eens aanvragen! Vandaag een eerste slag geslagen in alles wat er aangeschaft moet gaan worden! 
Zo schattig al die kleine kleertjes ?
En van de week maar eens bezig met kinderopvang! 

Ik vond de spulletjes in de boxen ook leuk. Jaaa Inge, al die kleertjes zijn zo leuk! Ik hou me nog heel erg in, maar met moeite. Het is zo schattig allemaal. 
Waar ben je geslaagd Inge?

Ik ben ook in augustus uitgerekend, maar ben er totaal niet mee bezig. Ik zie dat de rest hier al best wel wat dingetjes heeft gedaan, zoals het aanschaffen van meubels en een start maken aan de babykamer.. Is het normaal dat je er nu nog niet mee bezig bent. 

[quote quote=10182641]Ik ben ook in augustus uitgerekend, maar ben er totaal niet mee bezig. Ik zie dat de rest hier al best wel wat dingetjes heeft gedaan, zoals het aanschaffen van meubels en een start maken aan de babykamer.. Is het normaal dat je er nu nog niet mee bezig bent.[/quote]
Hoi Saartje, wij zijn eigenlijk ook nog niks aan het voorbereiden hoor! Onze nieuwe babykamer moet nog helemaal gestuuct en daarna geschilderd worden (vorig jaar een klushuis gekocht), daar is mijn man in vrije weekenden mee bezig - maar wel lekker op z'n gemakje. Ik wil in juni/juli alles klaar hebben, maar weet dat wij dat zo gedaan hebben (in een weekend als het moet). Dus richting mei komt er pas druk op de ketel haha. Bij onze eerste zoon hebben we dat ook allemaal pas veel later gedaan. ;) 

Kleine meid is vandaag helemaal goed gekeurd tijdens de 20 w echo. Nu kijken voor het kamertje en in mei nog even lekker een weekje naar Cyprus voor onze laatste kids loze vakantie :) 

Terug
Bovenaan