Uitgerekend augustus

OMG zoveel berichten Hin. Ik hou daar daarom ook niet van. Dit vind ik fijner. Wellicht is fb wat meer voor jou? Of blijf je gewoon gezellig bij ons ?
Wij zijn ook nog langer bouwer bezig met de kamer hoor. Mijn voordeel is wel dat ik door mijn dochter het al heb. Wij moeten juist alles veranderen voor onze dochter en alleen de aankleding voor de baby.  Maar weet nog met de zwangerschap van mijn dochter dat ik in week 32 pas begonnen  ben. Ik zal het wel zeker in week 36 af hebben voor als de baby eerder komt. En als je het af hebt is het wel fijn. Kun je dat uit je hoofd zetten en ik vond het heerlijk  om steeds binnen te lopen,  alles te bewonderen en ff de lakens weer recht trekken, lekker fantaseren ? maar we hebben nog zat tijd! 

Wàt een heerlijk vooruitzicht lavendeltje!
En ik blijf lekker hier hoor Melissa! Gelig wat berichtjes, maar niet zo eindeloos, haha.
Ik weer onzeker hier, heb de hele avond en nacht de baby niet gevoeld. Weet dat dat ook niet hoeft, maar toch. Wil dattie even van zich laat horen! Ga nog ff proberen wat te voelen. ?

Trouwens Agnesz; jij had het pas over een biologisch kraampakket. Weet je waar al meer van? Ik bedacht me namelijk vanochtend ineens dat ik na de eerste twee bevallingen bij beide een vaginale infectie kreeg in de kraamweek. ? Dus ik dacht, misschien lag dat wel aan die synthetische shizzl! 

pfff lig snachts echt te draaien en te malen en slaap slecht. Mijn neus zit steeds dicht terwijl ik niet verkouden ben, en dan raak je dus helemaal uitgedroogd snachts. En ik ben n buikslapen en dat wordt langzaam minder fijn, maar op mijn rug durf ik niet goed omdat dat "niet goed" zou zijn ofzo. Gewoon even niet chill en dan nu dus weer moe en misselijk en hoofdpijn. Even klaagzangetje hier, sorry. Iemand tips voor die dichte neus?

Saartje Hier ook nog niks hoor... Kamer staat nog vol zooi. Heb er ook niet zo veel haast mee, duurt allemaal nog wel 'ff. Ik heb een hele grote plasticen IKEA doos midden in de kamer staan waar bijna alles in zit wat ik tot nu toe verzameld heb (eigenlijk vooral alle cadeautjes van anderen en de dingen uit de zwangerschapspakketten). :D 
Lavendeltje gefeliciteerd!! Wat een heerlijk nieuws!!
Gummybeer misschien dat Vaporub helpt? Kan 't allemaal net iets open houden misschien. Ik heb sinds kort een voedingskussen aangeschaft waar ik nu in slaap. Die begrenst ook een beetje wat je kan, dus draai je minder. Misschien dat dat jou ook kan helpen op je zij te liggen? Ik vind hem best fijn ondersteunen!

[quote quote=10182799]Trouwens Agnesz; jij had het pas over een biologisch kraampakket. Weet je waar al meer van? Ik bedacht me namelijk vanochtend ineens dat ik na de eerste twee bevallingen bij beide een vaginale infectie kreeg in de kraamweek. ? Dus ik dacht, misschien lag dat wel aan die synthetische shizzl![/quote]
 Hoi! Ja ik heb besloten om dat pakket niet te halen.. ik krijg wel gewone kraam pakket van de vgz maar ik ga wel die biologische /  kraamverband etc kopen. 
Hier is het linkje daarvan:
https://www.deonlinedrogist.nl/natracare-kraamverband-p-67067.html?channable=e56911.NjcwNjc&cross=0&gclid=CjwKCAjwstfkBRBoEiwADTmnENc79YXT-4YYHgu3YxNdknN6TTNElpOgz5WFixQcwQbKrz9YbhSnrBoCKGkQAvD_BwE

Terug
Bovenaan