Uitgerekend augustus

Hoi gebruiker gefeliciteerd met je positieve test!  Je kunt inderdaad aan de ober of kok doorgeven dat je zwanger bent, je collega's het niet weten nog en of ze er rekening mee houden. Dan ga je zogenaamd naar de toilet om dat gauw door te geven. Vaak gaat dat wel goed... blijft lastig ?

Ten eerste, gefeliciteerd aan alle andere zwangeren! 
Vandaag ook een positieve test in de eerste ronde!! Het wordt onze eerste dus erg spannend. In de zomer heb ik wel een miskraam gehad van een ongeplande/onverwachte zwangerschap bij een week of 6. Dat maakt het wel spannend. Toch voelt het nu al anders dan de vorige keer, dus hopelijk is dat positief. 
Ik heb nu zelf uitgerekend dat de uitgerekende datum 15 Augustus is. Wel een gek idee om zo concreet een datum te hebben om naar uit te kijken, maar eerst maar eens naar de eerste echo uitkijken, ik hoop zo dat we dan een mooi kloppend hartje te zien krijgen. Bij hoeveel weken hebben jullie allemaal de eerste echo gepland?

Ik heb gisteren een licht positieve test gehad , nog wel onwerkelijk dus na het weekend nog maar een test wagen.
Volgens berekening zou mijn datum 15 augustus zijn  Kan er nu nog niet veel bij voorstellen. Geen klachten nog. 

Hoi allemaal! 
Mij heb 20 november met een vroege test positief getest. ? ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. 
Voor de test wist ik het eigenlijk al! Zere borsten, moe.....
Wij krijgen pas in januari een echo. Maar op 24 december hebben we zelf een echo gepland. Dan gaan we het namelijk aan de oudste twee vertellen. 
Spannende tijd! 

Wij hebben pas 28 december de eerste echo maar we hebben besloten het wel al aan onze familie te vertellen, het is anders echt niet te doen!! Ik hou wel van een wijntje of biertje haha. Verder ga ik toch maar de smoes van een blaasontsteking gebruiken denk ik....

Ja dat heb ik ook! Wij gaan het toch al vertellen aan de familie, ook al hebben we nog geen echo gehad. Het is anders niet te doen....

Hoi meiden. 

Ik klets ook graag mee!
wij zijn sinds 2014 bezig met onze kinderwens. Na 5 ivf (icsi) behandelingen, 17 terugplaatsingen waarvan 1 miskraam met 9 weken nu eindelijk weer zwanger.

uitgerekend op 18-08! 
Ik heb wel al sinds de dag na terugplaatsing bruin bloedverlies wat niet stopt, maar de testen lopen op!

Gefeliciteerd voor de nieuwe mama's in wording! 
Ik heb steeds dat ik geen zin meer heb om te eten maar moet natuurlijk wel omdat ik anders gammel wordt. En als ik dan gegeten heb ben ik er niet lekker van en moet ik heel veel boeren.  Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan