Uitgerekend augustus

[quote quote=10192107]Nee hoor Hin, je bent geen zeikerd. Ik heb er ook al vaker last van gehad. Ik heb sinds vorige week een elektrische deken en dat werkt echt super. Als ik s avonds last heb van harde buiken ga ik lekker op bed liggen met deken aan. Werkt ook super voor mn zere rug.[/quote]
Goed idee! 

Gisteravond voor het eerst me harde buik gehad! rust nemen is niet mijn sterkste kant. Ben nog even aan het verhuizen tussendoor. Gelukkig veel mensen die me werk uit handen nemen!!! kruik heeft mij enorm geholpen!!

Goedemorgen.. 
Ha Hin, dat zeg ik liever niet internet is eenhet raar gegeven soms... ? nu heerlijk lang weekend! Volgende week nog fftjes en dan ff genieten van niks doen hoop echt dat het weer zo doorzet dan kan ik er nog x extra van genieten!  
Ik had trouwens gister een erg wijde tuniek aan.. maja het valt niet meer te ontkennen dat ik zwanger ben. Collegas die ik maar 1x in de week zie valt het zo op haha. Zelfs dan steekt mijn buik uit! Ik hoop niet dat ik straks zown waggelende eend ben met een olifanten buik hahha! Begrijp me niet verkeerd hoor ik ben er super trots op. Mja haat al wel in de weg zitten voel me soms al echt minder mobiel met opstaan etc. 

Haha Agnesz, groot gelijk, niet alles delen. (Ben alleen zo benieuwd! ??)
Ik ben al zo dik, dat mensen vragen of ik nog lang moet! ? Vind het ergens vervelend, maar probeer toch maar gewoon te genieten en trots te zijn. De vk en gyn zeiden er beiden helemaal niets over, dus geen zorgen.
Mii Mandy; lastig hè, rust nemen is het enige wat helpt, maar soms niet te doen!
Heerlijk dat er nu vrije dagen aan komen! Vandaag nog een dagje werken en dan 5 dagen vrij, joehoe!!! En dan dit weer als cadeautje!! ?

Hier ook al erg dik dat mensen vragen of ik nog lang moet..
Met 2 weken ga ik voor 50% de ziekte wet in ivm klachten. Heb een staand beroep sta 8 uur op een dag dat wordt me te gek. 
Af en toe hier ook last van harde buiken maar qua hormonaal niks geen last gelukkig!!

Hihi Zo grappig, ben blij dat ik niet de enige ben met wat dikker buikie..
Een moeder op school vertelde ook zwanger te zijn.. geen idee hoeveel weken hoor maar ze was voor mijn gevoel nog zo plat! Maja ik heb wat dat betreft ook een wat zwaarder postuur dan deze mama, dus dat zal wel meetellen.
Hin! btw.. op 13 mei ga ik naar zown bevallingscursus van Eva.. Jij toevallig ook? Ik weet trouwens niet eens of dit jou eerste kindje is..
Die van mij wel, ben wel ontzettend nieuwschierig. De verloskundige vroeg laatst al over een bevallingsplan.. ik heb gewoon geen idee. Ik heb alleen nog maar bedacht dat ik wel thuis wil bevallen als het allemaal mee zit. En de simpele dingen zoals navelstreng laten uitkloppen en uur huid op huid contact etc..
Maargoed hoop op meer info tijdens die avond.
En idereen blijft maar vragen of ik alles al in huis heb.. ik ben daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig.. is dat gek!? Ik heb wel heel even gedacht dat ik al veel wilde. Maar nu helemaal niet. Ik raak ook de heletijd zo overdonderd als ik op een baby afdeling loop dat ik maar snel weer de winkeluitloop.

Oh en ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie leeftijden.. Ik ben zelf 29.

Haha Agnes ik heb ook nog laaaang niet alles binnen. 95% wat ik heb zijn donaties van familieleden (kleertjes, cadeautjes, speelgoed). Zelf nog maar 2 schattige rompertjes gekocht toen ik wist dat de tweeling een jongetje en meisje zou worden. :D En tweedehands een kinderwagen! Wel langzamerhand aan het oriënteren op waar we spulletjes gaan kopen voor de kinderkamer (Ikea!). Mijn man gaat in mei beginnen met alles ombouwen, ook  beneden, en dan komt het vanzelf wel. 
Wel was ik op zoek naar een goede manier om een soort uitzetlijst online aan te maken zodat onze ouders goed kunnen zien wat we nog nodig hebben en wat we al hebben, hebben jullie een idee? Kan natuurlijk altijd via een exellijst op Google Drive maar wellicht zijn er nog handigere tools. Mijn moeder vroeg hierom, omdat ze ook graag helpt in de aanschaf van 'nuttige' spulletjes maar niet altijd weet wat we al hebben.
Ik ben 30! 

Terug
Bovenaan