Fijn dat ik niet de enige ben die moeite heeft met haar omvang haha. Of vooral de gevolgen van het zwanger zijn. Gummybeer, ik heb inderdaad van het weekend ook heel mijn kledingkast uitgeruimd. Alle broeken en shirts die ik niet meer aan kan, liggen nu op de zolder. Scheelt ineens veel ruimte, whaha.
Even iets anders, ik vraag me af of meerderen van jullie daar last van hebben. Ik heb de afgelopen twee dagen meerdere keren per dag enorme krampen onder in mijn buik. Gisteren zelfs zo erg dat ik ruim een half uur niet kon lopen, omdat het zo pijnlijk was. Ik word er ook een klein beetje misselijk van. Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap. Ik dacht dat het wellicht met indaling of voorweeën te maken zou kunnen hebben, omdat het ook echt pijnlijk is, maar dat is toch veel te vroeg? Ik ben pas 22+3... Als ik het vandaag weer zo erg krijg, dan bel ik de verloskundige, omdat ik er dan niet gerust op ben. Van het veel doen kan het haast niet zijn, want ik heb me juist de afgelopen twee dagen erg koest gehouden (dus geen huishoudelijke taken of ons zoontje tillen of zo). Vandaag kom ik er niet onderuit om mijn kind te moeten tillen, want manlief is weer aan het werk, dus ik hoop van harte dat het rustig blijft vandaag. De baby voel ik gelukkig nog wel flink en regelmatig schoppen, alleen tijdens zo'n buikkramp minder.