Uitgerekend augustus

Aahh ja vrienden van mij gebruiken altijd lijstje.nl  die kun je zelf aanmaken en zelfs linkjes in plaatsen van de precieze artikelen die je graag wil hebben.  Je kunt dan dit lijstje delen met iedereen die je maar wil wel ff een ww aanmaken en deze geven hehe.. werkt altijd erg goed.. als je een artikel hebt gekocht kan diegene dat ook zelf afstrepen.
Heel fijn! 

Hier ook voorzichtig aan dingen aan het verzamelen. We gaan eerst nog boven een nieuwe vloer leggen en van de week is er een wastafel verplaatst en ombouw gemaakt
 Komende week vloerbedekking eruit en de week erop schilderen en laminaat erin. En dan kunnen we het wat in gaan richten. Geen ruimte voor een extra kamer, dus eerst maar eens bij ons en dan verder denken.
Agnesz, grappig de 13e! Wie weet ik ook! Wilde wel gaan, maar heb er verder nog niets over gehoord... het is m'n derde, maar voor m'n man de eerste en ik ben bij nr. 2 nogal in paniek geraakt, dus leek me wel wijs om naar zo'n cursus te gaan. Ben trouwens 42. 
Gebruiker 10101843; de hele dag staan, pfoei! Zou dat echt niet trekken!! Goed van je om aan te geven waar je grens ligt.
Dat lijstje.nl wil ik inderdaad ook gaan doen. Lijkt me zo handig! Nog nooit gebruikt, wel eens gezien bij vrienden.

Bij ons is het de tweede, dus wij hebben al best veel in huis gelukkig! Mijn man is bezig om de babykamer in orde te maken (moest opnieuw gestuct worden, dus straks ook weer schilderen), maar hij kan alleen in het weekend wat doen natuurlijk. Dus dat gaat lekker op zn gemakje. Moeten nog wel even bedenken hoe we dat qua slapen met onze eerste gaan doen. Kopen we een peuterbed, of een meegroeibed? Hij is eigenlijk straks nog iets te jong om echt meteen in een peuterbed te liggen, dus we denken er nu aan om zo'n meegroeibed te kopen die je in 3 standen kan bouwen (ledikant, peuter en tiener). Gelukkig moet het niet meteen klaar zijn ;) 
Mijn buik begint nu aardig te komen, krijg er steeds meer opmerkingen over. Maar mocht ook wel, zit ondertussen op 22 weken. Dus zien dat ik zwanger ben is nu ook wel gewenst haha. Ik merk alleen dat ik mezelf zo dik vind worden, in mn hoofd heb ik nog niet helemaal geaccepteerd dat ik zwanger ben en dus dik moet worden voor de baby. Daar vecht ik zelf een beetje mee. Ik ben trouwens nu nog 27, ik ben net een maand 28 als deze baby geboren word!

Herkenbaar Jamie, dat dik worden... Ik word er ook behoorlijk onzeker van, vooral tegenover mijn partner. Ik weet dat het er niet al te sexy uitziet. :p Hier met de tweeling op komst is mijn buik echt al dik... Ook nu met 22 weken! Lastig om te accepteren vind ik het, ik voel me niet mooi in mijn kleding en voel me niet sexy voor mijn man. En dan met weinig energie en last van bekken/bovenbenen helpt dat ook allemaal niet mee.
Gelukkig een hele lieve man, die echt heel zorgzaam is voor me en alles voor me doet. Dat helpt wel. Maar vind het soms lastig te accepteren dat ik er niet vaak iets voor 'terug kan geven' om het maar zo even te zeggen. ;) 

Wat trouwens nog nieuw is verder en ik heel bijzonder vind, is dat ik sinds een paar dagen soms echt beweging voel als ik mijn hand op mijn buik leg. Niet de plopjes of kriebels zoals eerst, maar echt overduidelijk een voet of arm of iets wat tegen mijn hand aan duwt. Ik heb nog nooit zoiets bijzonders meegemaakt! En zo leuk om te voelen wie dan actief is, het jongetje zit bij mij links en iets naar beneden, het meisje rechts van de navel. Dus weet precies wanneer wie bezig is!

Ook voor mij heel herkenbaar het dikker worden en de onzekerheid die het mee brengt. Vooral bij een zoektocht naar tankini voor de vakantie. Ik probeer maar steeds te denken dat ik er trots op mag zijn en het iets moois is, dat groeien. Gaat soms alleen lastig.
gelukkig hier ook een lieve partner die me steunt en complimenten geeft?
wij gaan na onze vakantie de babykamer inrichten en verder alles aanschaffen. Alles wat we al hebben staat in de andere kamer als opslag tot de babykamer klaar is! Wel heel leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn!
Kim wat leuk! Echt alsof ze je komen opzoeken? En vooral dat je kan voelen wie er actief is vd twee!
ik ben trouwens 29 en 30 als onze kleine komt.

Hier ook moeite met het dikker worden hoor :(. Gister echt gehuild omdat t warm was en ik al mn kleren niet meer pas. Heb maar even het een en ander besteld. En een badpak bij de h&m besteld. Niet per se een zwangerschapsbadpak maar wel een maar groter en met wat ruches. Kan ik hopelijk nog wel even aan..
Ik heb vandaag mn hele kast uitgeruimd zodat ik straks alleen nog maar dingen heb hangen die ik ook echt pas anders vind ik het echt niet zo leuk. Ook moeilijk dat je hele stijl moet veranderen. Ik draag altijd high waisted dingen, en nu moet alles ineens lang en kan ik niets meer in die gekke broeken stoppen. Misschien maar over gaan op jurkjes ;). Dilemma's
We hebben gister ook kleuren bedacht voor de babykamer. Paar kleurtjes getest en uiteindelijk toch besloten het wit te laten haha, dus weer over de testertje heen geverfd.

Fijn dat ik niet de enige ben die moeite heeft met haar omvang haha. Of vooral de gevolgen van het zwanger zijn. Gummybeer, ik heb inderdaad van het weekend ook heel mijn kledingkast uitgeruimd. Alle broeken en shirts die ik niet meer aan kan, liggen nu op de zolder. Scheelt ineens veel ruimte, whaha.
Even iets anders, ik vraag me af of meerderen van jullie daar last van hebben. Ik heb de afgelopen twee dagen meerdere keren per dag enorme krampen onder in mijn buik. Gisteren zelfs zo erg dat ik ruim een half uur niet kon lopen, omdat het zo pijnlijk was. Ik word er ook een klein beetje misselijk van. Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap. Ik dacht dat het wellicht met indaling of voorweeën te maken zou kunnen hebben, omdat het ook echt pijnlijk is, maar dat is toch veel te vroeg? Ik ben pas 22+3... Als ik het vandaag weer zo erg krijg, dan bel ik de verloskundige, omdat ik er dan niet gerust op ben. Van het veel doen kan het haast niet zijn, want ik heb me juist de afgelopen twee dagen erg koest gehouden (dus geen huishoudelijke taken of ons zoontje tillen of zo). Vandaag kom ik er niet onderuit om mijn kind te moeten tillen, want manlief is weer aan het werk, dus ik hoop van harte dat het rustig blijft vandaag. De baby voel ik gelukkig nog wel flink en regelmatig schoppen, alleen tijdens zo'n buikkramp minder.

Terug
Bovenaan