Over de vaccinatie , ik ga nog even bellen met GGD en CB.
Ik weet dat wanneer je baby's een vaccinatie geeft, je ze even in de gaten moet houden omdat ze er wat ziekjes van kunnen worden. Niet ernstig maar je kan ze dan troosten/verzorgen. Voelt zo vreemd dat dit kan gebeuren terwijl hij in je buik zit en zich misschien niet goed voelt.
Daarnaast, als je zelf bent ingeënt en nu weer het (dode) virus krijgt ingeënt, gaat je lichaam hier dan niet tegen vechten? Omdat het iets herkent wat er niet mag komen en dan wordt afgebroken.
Ik lees niets over bovenstaande, wel over dat baby's even ziek kunnen worden na vaccineren, maar hoe zit dat in je buik
Dus...ga ik even checken haha. Niet uit over bezorgdheid, ben ik absoluut niet, maar je vraagt je soms iets af he
Verder lees ik een hoop kwalen. Wat vervelend dames! Hopelijk voelen jullie je snel beter en werken de fysio oefeningen.
Bij mijn eerste erg veel pijn gehad, al vanaf 3 mnd. Bij de 2de vanaf 26 weken. Veel fysio gehad en erna ook. 6 jaar.... (ben ook nog hypermobiel dus alles is wat losser) nu nergens last van! Let op mijn houding ook, hopelijk blijft dit zo. Voel me verder ook top en de kleine man is behoorlijk sterk.
Over 3 weken weer naar het AMC om te kijken of het gaatje in zijn hartje is dicht gegroeid ??