Uitgerekend augustus

@JomieJW

jaa inderdaad dat zeiden ze ook al!

De krampen die jij beschrijft heb ik ook alleen niet zo erg... meer “onprettig” dan echt pijnlijk. Heb het er nog niet met de verloskundige over gehad dus weet het ook niet :( 
Hoop dat het snel bijtrekt en je er geen last van blijft houden!

hoi hoi!
Echte krampen herken ik niet.. maar heb wel de laatste week dat als ik te snel loop dat het in mijn schaamstreek echt pijn doet. Ik moet dan echt ff langzaam lopen dan gaat het wel. Ik voel me op dat moment echt een omaatje. En daarna na ongeveer 10 minuten lopen voel ik me echt een papzak. Ff pas op de plaats en moet ik gewoon even zitten en bijkomen. Ik ben ook erg moe deze week. Gelukkig bijna vakantie.
Ik heb niet eens nagedacht over de kinkhoestvacinatie. Ik dacht zodra ik deze kan halen dan haal ik hem. Ik wil het risico niet lopen. En als je leest dat deze vactinatie vanaf volgend jaar vergoed wordt aangeboden dan is er zeker reden toe. Deze vactinatie kost iets van 30 euro.. zeker de moeite waard als het het leven van je kindje beschermd.
dames.. nog een paar weekjes en dan zitten we al in het DERDE trimester! Hoe bizar is dat! haha ik dacht daar ineens overna!
Ik ga zo eens even kijken wat voor dingetjes ik moet bestellen zoals de bedverhogers en douchekrukje. Die kan ik nu trouwens na een lange dag ook wel gebruiken lekker zitten onder die warme stralen ipv staan.

jamiejw : zulke krampen herken ik niet, ik heb wel last van wat volgens mij bandenpijn zou moeten zijn en dan mijn bekken natuurlijk! Lijkt net alsof mijn spieren vanaf mijn billen en schaamstreek als een mandje aantrekken! Constant gespannen. En die bandenpijn voel ik dan wel onderin mijn buik.
lm en frummel: wat vervelend dat je zo duizelig bent! Ik heb eigenlijk ook niet echt een andere tip dan toch maar toegeven dat het belangrijk is om rust te nemen. Blijft lastig maar hopelijk gaat het dan wel snel beter! 

JomieJW ik heb het een aantal weken terug gehad dat ik ook krom lag van de pijn.. was bij mij maar 1 dag en daarna niet weer gehad..

Ik zit momenteel volledig in de ziektewet en dat al met 25 weken helaas..
Na de bloeding was het advies rust en dat neemt mijn werkgever heel serieus en heeft dus gezegd blijf maar volledig thuis en wanneer het gaat kom je gewoon even langs wat kleine dingen doen.. 

'Gelukkig' niet de enige met kwaaltjes hier. Ik loop inmiddels bij de bekkenfysio en lopen gaat minder snel dan normaal gesproken. Mijn buik groeit ook echt als kool, natuurlijk ook niet zo gek met 2 kindjes die nu in de groeispurt zitten in mij. Maar zorgt er wel voor dat ik echt steeds meer last krijg... Last ook van mijn lies/uitstraling richting bovenbenen en ontzettend veel pijn als ik snachts wil omdraaien of overeind komen in mijn bed. En dat met 22+5! wordt nog wat de komende tijd... 
Inderdaad straks alweer 3e trimester, wat gaat dat toch hard!! Maandag heb ik weer een echo en dan kan ik de kleintjes weer zien. Nu alweer zin in. :D 
Ik heb inmiddels zo veel spullen gedoneerd gekregen trouwens, echt heel gaaf! De kinderkamer staat he-le-maal vol met spullen in dozen en tassen. We krijgen natuurlijk een jongetje en meisje, dus alle type kleding is welkom, haha. Heel erg fijn! Binnenkort alles uitzoeken, en wat niet nodig gaat geef ik weer door. :) Scheelt allemaal een hoop centjes!

Over de vaccinatie , ik ga nog even bellen met GGD en CB. 
Ik weet dat wanneer je baby's een vaccinatie geeft, je ze even in de gaten moet houden omdat ze er wat ziekjes van kunnen worden. Niet ernstig maar je kan ze dan troosten/verzorgen. Voelt zo vreemd dat dit kan gebeuren terwijl hij in je buik zit en zich misschien niet goed voelt. 
Daarnaast, als je zelf bent ingeënt en nu weer het (dode) virus krijgt ingeënt, gaat je lichaam hier dan niet tegen vechten? Omdat het iets herkent wat er niet mag komen en dan wordt afgebroken. 
Ik lees niets over bovenstaande, wel over dat baby's even ziek kunnen  worden na vaccineren, maar hoe zit dat in je buik ;) 

Dus...ga ik even checken haha. Niet uit over bezorgdheid, ben ik absoluut niet, maar je vraagt je soms iets af he ;) 

Verder lees ik een hoop kwalen. Wat vervelend dames! Hopelijk voelen jullie je snel beter en werken de fysio oefeningen. 
Bij mijn eerste erg veel pijn gehad, al vanaf 3 mnd. Bij de 2de vanaf 26 weken. Veel fysio gehad en erna ook. 6 jaar.... (ben ook nog hypermobiel dus alles is wat losser) nu nergens last van! Let op mijn houding ook, hopelijk blijft dit zo.  Voel me verder ook top en de kleine man is behoorlijk sterk. 
Over 3 weken weer naar het AMC om te kijken of het gaatje in zijn hartje is dicht gegroeid ??

Tja die vaccinatie, denk dat ik hem wel ga nemen. Babietje zit veilig en wordt van binnenuit getroost. ?
Verder voel ik me nu heel goed! Gek, was twee terug wel anders! Deze week klussen in huis, geen centje pijn! Voel de meid ook regelmatig, echt top!!
Sterkte met de kwaaltjes!! Nog eventjes! Xx

Terug
Bovenaan