Uitgerekend augustus

Hi BoogschutterWaterman, ik heb ook sinds vorige week last van m'n (in mijn geval linker)bil en achterkant van m'n bovenbeen! Weet natuurlijk niet of jij dezelfde soort pijn hebt, maar lijkt bij mij een soort kramp te zijn die er af en toe in schiet. Het helpt mij om dan met gestrekte benen voorover te buigen (met je ene been over je andere zegmaar). Ook helpt een warme douche en even rustig gaan zitten/op mijn (andere) zij liggen bij mij. Vandaag weinig last van, maar heb het dus de afgelopen dagen telkens wel een momentje gehad. Succes!

Hee MikkieX
Daar begon het bij mij inderdaad mee zo'n anderhalf/twee weken geleden.. af en aan kramp inderdaad, maar nu is het continu en ook vanuit mijn lies. Ik slaap al met een voedingskussen, dus weet het ook niet meer. Op rekken en strekken na.
Hopelijk blijft het bij jou hierbij!

Liefs

Ik kijk wel uit naar dat verlof in de zomer ? lekker slippers aan, geen gepruts met schoenen of spijkerbroeken! 
En dan is er wel een voordeel van in het ziekenhuis bevallen, daar is het in ieder geval koel! 
Jamie : van de trap vallen lijkt me behoorlijk schrikken! Gelukkig dat de baby het nog goed lijkt te hebben. En blaasontsteking kunnen ze toch gewoon even voor je checken ? 
Wij zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest, beide heren groeien goed! Lagen weer met de hoofdjes naar beneden, hoe harder hij duwde met het echo apparaat hoe meer reactie er terugkwam ? ook de baarmoederhals opgemeten, vond ik zelf voor mijn gemoedsrust fijn dat dit eens gebeurde! 

boogschutter: dat klinkt als bekkenpijn. Het is dan verstandig om naar de bekkenfysio of de chiropractor te gaan. Zelf ben ik al vanaf 16 wkn bij de chiropractor en die behandeld het heel goed. Zet je hele lijf weer recht! 
En de enige manier om het te verminderen is rust na veel inspanning of als je last hebt. En even nakijken welke houdingen/bewegingen wel of niet handig zijn voor je bekken. Ik veeg bijvoorbeeld bijna niet meer, schiet het bij mij gelijk erin! 

Veel kwaaltjes, wat jammer :(. Ik heb soms pijn in mijn onderrug en slaap met zo'n voedingskussen wat wel fijn is. Merk ook dat opstaan steeds minder soepel gaat. Wat wel leuk is is dat ik eindelijk wel echt een zwangerschapsbuik (en niet een, heb je een beetje teveel gegeten-buik) krijg. Minder leuk is dat ik een soort griep heb op het moment en heb overgegeven. Voor mijn gevoel ben ik wel toe aan verlof inmiddels ;), maar nog zo'n 2,5 maand wachten. We gaan wel volgende week even op vakantie.
Oja, mijn vriend heeft haar vanmorgen voor het eerst ook gevoeld. Sterk dametje lijkt het, ze trapt zich een ongeluk!

He! vervelend zeg al die kwalen! Is ook niet zo gek.. alles begint nu echt te groeien en te rekken.
(A) Ik heb maar even gebruik gemaakt van de vakantie die ik nu heb en heb lekker geshopt.. maatje 50 rompertjes en 56.. man wat een keuze maar toch ook niet.. maar denk dat ik nu wel geslaagd ben!
Nu de setjes kleren nog als dat al nodig is.. ik ben vooral aan het kijken naar broekjes en leggings denk zelf dat straks met de warmte prima langemauw romper met broekje of legging kan.
maar misschien heb ik het helemaal verkeerd. Het is ook allemaal zoveel!
Heb inmiddels ook maar een lijstje gemaakt van alles wat nog in huis gehaald moet worden. pf wat een lijst.
mja komt goed! :p uiteindelijk.

Haha hier ook een lijstje. Eigenlijk moeten wij dus alles nog halen en doen. Wel hebben we de babykamer gemaakt (dit was eigenlijk een gedeelte van de woonkamer, maar zit nu een muur en deur in), dus voor mijn gevoel zijn we al heel erg opgeschoten. Maar misschien zijn wij nu ongeveer op het level waar iedereen zo gemiddeld start :p.
Inderdaad wat meer kwaaltjes, ook zo moe ineens! Mijn app zegt dat het laatste trimester vorige week is in gegaan, misschien dat dat het is. Of ik ben gewoon toe aan vakantie (gelukkig gaan ook wij volgende week twee weken weg :)).
Slapen vind ik echt rampzalig! Ik ben echt een heel goede slaper, altijd geweest, maar ben erachter gekomen dat dit dus blijkbaar echt alleen geldt voor als ik op m'n buik kan slapen. Alle andere houdingen zijn het gewoon niet, heel irritant. Heb ook maar zo'n kussen aangeschaft, kijken of het werkt!

Voor iedereen met die rug-bil kwaaltjes, ik kreeg ook vandaag de tip van mijn verloskundige om naar een bekkenbodemfysio te gaan. Die kan je oefeningen geven en zorgen dat je houding goed is enz.

Terug
Bovenaan