Ik ga de vaccinatie niet doen waarschijnlijk. Ik heb het bij mijn eerste zoontje ook niet gedaan, die heeft 'm pas met 6 weken gekregen, en dat is ook prima gegaan. 🙂 Heb het er met mijn man over gehad van de week.
Wat betreft mijn buikpijn: het komt en gaat. Ik heb de VK gebeld, zij raadde mij paracetamol en een douche/bad aan. Dat verlicht wel iets, maar ik heb veel last van harde buiken en nog steeds regelmatig pijnlijke krampen onderin mijn buik. Het zou een blaasontsteking kunnen zijn, maar ik heb verder geen enkele andere klachten die dat kunnen ondertekenen. Waarschijnlijk gewoon stress / druk maken / te veel doen, dus ik probeer het nu rustiger aan te doen. Ben alleen wel zondag van de trap af gevallen, gelukkig zonder kind en niet op mijn buik gevallen, maar nu wel heel veel rugpijn. De baby is nog steeds erg actief, dus we gaan er vanuit dat die er geen last van heeft.
Echt stom eigenlijk dat die kwaaltjes zo snel komen hè? We moeten nog tussen de 3 en 4 maanden, pff. En ik hoorde van de week op de radio dat ze verwachten dat het een erg droge en hete zomer gaat worden. Dat is lekker, liggen wij daar allemaal te puffen haha. Ik hoop dat mijn bevalling dan net zo snel gaat als bij mijn eerste, dan ben ik er snel vanaf én in de nacht hihi.