Uitgerekend augustus

Ja idd Hin, dat dacht ik ook. Maar ben nog wel benieuwd naar de antwoorden van het vaccinatie centrum. ;) mijn andere 2 zoons kregen ze ook gewoon na de geboorte.  Nou...ik heb nog een aantal weken om te beslissen. 
Fijn dat je je ook even goed voelt Hin! Ik heb energie voor 10. Geniet er met volle teugen van :) 

Ik ga de vaccinatie wel halen. Heb het even nagekeken, maar het kan in ieder geval geen kwaad als je hem zelf al eens hebt gehaald. Sterker nog, bij een volgende zwangerschap moet je hem gewoon weer opnieuw halen. Zelfs als er bijvoorbeeld maar een jaar tussen zit. En ik zou het mezelf geloof ik niet kunnen vergeven als mijn kleine meid ziek wordt en ik had er iets aan kunnen doen...
De pijntjes bij het te snel lopen herken ik trouwens wel ja! En mijn conditie is echt slechter dan hij ooit geweest is, hahaha. Ik ben heel blij met de lift op mijn werk, zit op de 11e verdieping!

Ik heb deze week trouwens een 3D echo! Werd aangeraden om dat wat eerder te doen, omdat de placenta aan de voorkant ligt bij mij en de kans dan kleiner is dat het lukt als het monstertje al te groot is. Ben heel benieuwd! 
Zijn er meer van jullie van plan om een pretecho te laten maken? Of hebben jullie er al een gehad?

De kinkhoest vaccinatie ga ik ook wel halen. Na wat ‘research’ erover te hebben gedaan heb ik inderdaad een beetje hetzelfde als wat Lizzy zegt, zou het mezelf niet kunnen vergeven als het knulletje ziek wordt in die eerste 6 weken en ik het had kunnen voorkomen. Met hoeveel weken zwangerschap wordt dat aangeraden, weten jullie dat (ben nu 26 weken)?
Mijn ‘kwaaltjes’ beginnen steeds meer te komen, ben echt wel sneller moe en doe ook echt een stuk langer over de fietstocht naar mijn werk dan voor m'n zwangerschap (10 km) ?. 

Ik ga de vaccinatie niet doen waarschijnlijk. Ik heb het bij mijn eerste zoontje ook niet gedaan, die heeft 'm pas met 6 weken gekregen, en dat is ook prima gegaan. :) Heb het er met mijn man over gehad van de week. 
Wat betreft mijn buikpijn: het komt en gaat. Ik heb de VK gebeld, zij raadde mij paracetamol en een douche/bad aan. Dat verlicht wel iets, maar ik heb veel last van harde buiken en nog steeds regelmatig pijnlijke krampen onderin mijn buik. Het zou een blaasontsteking kunnen zijn, maar ik heb verder geen enkele andere klachten die dat kunnen ondertekenen. Waarschijnlijk gewoon stress / druk maken / te veel doen, dus ik probeer het nu rustiger aan te doen. Ben alleen wel zondag van de trap af gevallen, gelukkig zonder kind en niet op mijn buik gevallen, maar nu wel heel veel rugpijn. De baby is nog steeds erg actief, dus we gaan er vanuit dat die er geen last van heeft.
Echt stom eigenlijk dat die kwaaltjes zo snel komen hè? We moeten nog tussen de 3 en 4 maanden, pff. En ik hoorde van de week op de radio dat ze verwachten dat het een erg droge en hete zomer gaat worden. Dat is lekker, liggen wij daar allemaal te puffen haha. Ik hoop dat mijn bevalling dan net zo snel gaat als bij mijn eerste, dan ben ik er snel vanaf én in de nacht hihi.

Wat vervelend JamieJW, die buikpijn :(. En ook nog van de trap gevallen! Pffff.. Goed om rustig(er) aan te doen! Hoewel dat niet makkelijk zal zijn als ook nog een peuter rondloopt haha. 
Jaa al mijn vrienden kijken al uit naar de zomer, die hopen op net zo'n zomer als vorig jaar. Ik twijfel een beetje, want het is natuurlijk ook top dat wij allemaal verlof hebben ongeveer de hele zomer lang en als het dan mooi weer is zou dat natuurlijk ook wel weer lekker zijn. Maar moet er niet aan denken te bevallen op een dag dat het (zoals vorig jaar wel regelmatig) boven de 30 graden is! 's Nachts en snel lijkt mij ook wel wat ;).

Lizzie; wij kregen spontaan een 3d beeld bij de 20 weken echo, verrassing. ? Heel speciaal om te zien!
Mikkie; ik dacht dat de prik voor de 32  weken moest... 
Jamie; oei, van de trap gevallen! Ik pas eens met de fiets. Toch iets van minder evenwicht ofzo! Irritant he! Sterkte met opknappen! En een hete droge zomer... Haha, ben 2 x bevallen met 30+ graden, is gewoon gelukt. ? Het is toch al ellendig, haha. 
Hier merk ik toch van 2 goeie dagen dat ik dan erg veel doe, nu beetje weerslag van. Maar met name in hormonen ofzo. Lijf gaat wel aardig. En nu twee mannen aan de klus in plaats van ik zelf, ook fijn.?

Hee Dames,
Ik twijfel nog over de kinkhoest prik, game er van de week eerst even in verdiepen. 
Begin hier helaas last te krijgen van kwaaltjes, mijn rechter bil, lies en bovenbeen doen erg zeer. Voornamelijk bij het opstaan, maar het houd de hele dag aan. Ik word er gek van. Iemand hier ervaring mee en tips voor me? Ik ben totaal niet iemand die "zeurt" ik ben echt van hup gewoon doorgaan, maar ik weet vandaag even niet meer waar ik het zoeken moet?

Fijne dag dames!

Terug
Bovenaan