Uitgerekend augustus

Oke girls ff vraagje.. 
Ik heb vanmorgen de glucose zwangerschapsdiabetes test gedaan.. als in nuchter bloedprikken glucose drankje en na twee uur weer prikken.. 
Nu heb ik de uitslag nog niet hoor maar ben weg bezorgd.. tijdens dit hele gedoe werd ik twee x niet goed en misselijk en heb ik de rest van de tijd uitgelegen op een stoel tot ik voor de tweede keer geprikt moest worden.. nu nog ik zelfs gegeten heb voel ik me erg raar. 
Heeft iemand dit ook mee gemaakt en hoe was de uitslag? Ik weet dat dat niks zegt over mijn lichaam maar is gwn niet zo lekker idee... 

Ik word altijd flauw en misselijk bij bloedprikken. Maar dat komt omdat ik daar gewoon niet zo goed tegen kan. Ik zorg altijd dat ik een flesje water heb en bijvoorbeeld een appel, zodat ik snel iets tot me kan nemen. Als je nuchter moet blijven tussendoor is dat lastiger, maar dan kun je het wel meteen nemen als je de tweede keer geprikt hebt. Heb je vaker last gehad met bloed prikken?

Ojee Agnes, denk dat het gewoon erg zoet is geweest op je lege maag en niet gewend, zoveel in 1x. 
Ik moet over een week 4! Geen zin in. Ik eet/drink heel erg weinig suiker tot niet. Dus zal best een aanslag zijn. En idd nuchter en dan 2uur niks mogen, ik mag ook niet even de stad in. Saaaaaai 
Je zal je morgen vast een stuk beter voelen, take care! 

Jaa jomie op nuchtere maag voel ik me nooit helemaal goed.. dan heb ik altijd ff een bijkom momentje nodig zelfs al is het maar 1buisje, maja nu was wel extra stom.. omdat je dus tussendoor niks mag eten en niet mag drinken (vanwege verdunnen van de glucose) en idd je mag tussendoor ook niet weg. Vet saai als ik dat had geweten.. verloskundige had niet goed verteld van te voren had ik wel boekje oid meegenomen.. maar goed.. 
Idd citrus ik denk dat het hele zoete gwn niet lekker viel ik eet ook vrijwel geen suiker dusja miss is dat het wel. 
Ik ga zo maar lekker optijd slapen heb het ook helemaal gehad voor vandaag haha super sagarijnig?

Oh dat is jammer Agnes! Mijn VK had idd verteld dat je niks mag doen dus boek of iPad mee voor een film! Ik mag me nog even voorbereiden, ben bijna 24 weken.  Hoe voel je je nu? 
Bloempje, nee dit is niet standaard, alleen als er aanleiding voor is. Mijn vader heeft suiker en mijn 2de zoon was op het eind enorm gegroeid ineens en bij geboorte 4575gr. Dus nu controleren of ik suiker heb tegen die tijd. 

Klopt dat doen ze niet standaard bij mij doen ze het vanwege mijn te hoge bmi. 
Maar zal wel loslopen gaat nu wel goed hoor. Ben gwn moe maja dat ben ik elke dag haha.. 

Terug
Bovenaan