Uitgerekend augustus

Hoi Melissa Derky,
Nee zin om te eten heb ik altijd wel, haha! Kwaaltjes waar ik “last” van heb: Gespannen borsten, vaak moeten plassen en slapeloosheid, maar dat komt denk ik omdat mijn hersenen overuren aan het maken zijn. 
Wat zijn jullie kwaaltjes?
En doen jullie mee met moeders voor moeders? Iemand hier al ervaring mee?
Maandag komt er voor het eerst iemand van MvM hier op gesprek. 

Hoi!
Gefeliciteerd iedereen met dit spannende en leuke nieuws!
Ik heb eind nov positief getest en als alles goed is ben ik 6 augustus uitgerekend. 
Ik begrijp uit de verhalen hierboven dat het voor velen zeker niet vanzelf gaat/is gegaan en dat maakt het allemaal extra spannend. Ik heb zelf 3 miskramen gehad in de afgelopen 2 jaar. Allemaal rond 6,5 week. Uit onderzoeken is niets gekomen, alles ziet er goed uit en bloedwaardes in orde, geen aanwijsbare redenen dus, behalve mijn leeftijd...ben nu 42. Mijn vriend en ik zijn ruim 3 jaar bij elkaar en we hopen op een wonder.
Tot nu toe eigenlijk geen kwaaltjes, wat me behoorlijk onzeker maakt. 18 dec naar de  gynaecoloog voor eerste echo. 
Na de teleurstellingen van de vorige keren vertellen wij het wel vast aan de directe omgeving, zij kennen onze geschiedenis en leven enorm mee.
Ik vind het fijn te lezen dat er meer mensen zijn met de dezelfde onzekerheden & vragen!
fingers crossed voor de eerste echo’s!

Wij hebben t om dezelfde reden ook al aan mijn moeder/broer en zus verteld. 2 miskramen achter de rug en het hele ziekenhuistraject. Als het dan weer mis gaat dan kan ik tenminste even mijn hart uitstorten bij een paar mensen.
ik heb zelf een echo geregeld op 18 december. We kunnen pas 3 januari in het ziekenhuis terecht en ik zou wel graag eerder willen weten of het allemaal op schema loopt. De vorige miskramen hadden we bij beide een kloppend hartje maar liep het vruchtje een week achter met de groei waarna het snel mis ging

Hallo dames,
Ik ga me aansluiten bij deze topic. Wel heel voorbarig hoor, ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Super pril en mega spannend dus allemaal. Maar wel mega enthousiast natuurlijk. In Maart 2017 heb ik een miskraam gehad en in Mei weer opnieuw zwanger. Onze dochter is geboren afgelopen 11 Januari. Ze is nu dus bijna een jaar, zit er zometeen anderhalf jaar tussen de 2 kids heerlijk en wat zijn we gezegend. Op wat moeheid en gevoelige borsten na nog nergens last van gelukkig. Hopen dat het zo blijft maar dat kan natuurlijk nog alle kanten op. Vorige zwangerschap was heel goed en fijn. Liefs en ik ben heel blij voor alle mede mama's hier, gefeliciteerd allemaal! 

Jaaa! Gefeliciteerd!
Hier net een week bekend dat er een kleine muffin in de oven zit!
Momenteel erge buikkrampen en rugpijn en enorm pijnlijke borsten (alsof iemand de borsten weggehaald heeft en ze zijn ingeruild voor 2 enorme blauwe plekken).
Ondertussen enorme onzekerheid (Want wat als het fout gaat?) 
Het is mijn 6e zwangerschap en het wordt mijn eerste kind (vandaar waarschijnlijk de onzekerheid) 
Ik ben dus erg voorzichtig met het vertellen omdat ik weet dat er nog van alles mis kan gaan......
Wie heeft er nog meer zo'n last van krampen? Of moet ik toch echt op zoek naar een verloskundige?
(Heb ze al gebeld,  maar die zegt: er gebeurt nu van alles in je lijf, niet erg geruststellend zeg maar).

Ik weet nu een week dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje. Super spannend allemaal. 18 december heb ik de 7 weken echo. Ik heb vooral last van zere borsten. Af en toe vlagen van misselijkheid maar mag niet klagen :)

Hey muffin in de oven,
Ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen, ik heb die krampen ook gehad bij mijn zwangerschap. Komt omdat je baarmoeder groeit. Maar ik snap je onzekerheid na 6 keer, jeetje wat heftig. Maar probeer zo te denken elke zwangerschap bij elke vrouw blijft iets heel spannends. Maar ik ga heel hard voor je duimen dat het kei goed mag gaan. In iedergeval gefeliciteerd en probeer te genieten. En voor de gebruiker erboven gefeliciteerd ook en ik hoop dat je zwangerschap zo mag blijven gaan. Liefs!

Hey Muffin in de oven,
Ik heb ook buikkrampen, soms best verontrustend maar weet ook dat het er bij hoort. En ook enorm pijnlijke borsten, niet normaal! Verder nergens last van, hopelijk blijft dit zo!

Terug
Bovenaan