Uitgerekend augustus

Hey allemaal,
Ik heb vanmorgen ook positief getest!
Ik denk dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Net als bij mn vorige zwangerschap heb ik het niet echt bijgehouden allemaal en toen bleek dat ik al 8 weken was.
Rond de 5e van de maand ben ik altijd ongesteld en na wat symptoompjes en uitblijven van mn menstruatie dacht ik laat ik eens testen.
Nu weet ik wéér niet de exacte eerste dag van mn laatste menstruatie maar weet dat ik 18nov mn eisprong heb gehad. (Of was het een week eerder?) 
Vorige maand dacht ik al dat ik zwanger was omdat ik vage klachten had en vooral het gevoel alsof ik enorme bandenpijn had maar werd een paar dagen later ongesteld. Bij mijn dochter had ik 2x een tussenbloeding dus wie weet ben ik nu ook verder.
Heb me online aangemeld bij een verloskundige praktijk dus het is nu wachten op een reactie. Kan niet wachten op de 1e echo.
Groetjes

Voor de nieuwe mama's gefeliciteerd...
Ik moet zeggen dat ik me best goed voel. Ik heb ook veel dorst,  wordt er soms gek van!  Ik ben erachter dat het niet uit maakt wat ik drink,  ik hou gewoon dorst. Hou het maar bij water nu en hopelijk trekt dat weer weg ?
Ik merk wel dat ik veel angst heb. Bij alles ik voel en als ik naar de wc ga moet ik altijd mijn toiletpapier checken of die schoon is en er geen bloed in zit. Het zit me wel een beetje in de weg.  Mijn vriend zei al dat hij het nog ongeloofwaardig vind en dan heeft hij niet door wat het met mij doet. Dat vond ik wel lief.  Ik hoop natuurlijk net als jullie dat het goed blijft gaan. Ik heb gewoon geen goeie ervaringen gehad en dat zit me een beetje in de weg. Probeer positief te blijven. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar dat is natuurlijk makkelijker gedacht dan gedaan. Ik hoop dat ik deze zwangerschap op een gegeven moment toch onbezorgd kan zijn ofzo en echt kan genieten! 

Jaa droge mond en enorme dorst! Krampjes en steekjes de hele dag en heb ongeveer 5 dagen de hele dag gekokhalst. Niet echt misselijk ofzo. Rommelende darmen, opgeblazen gevoel, Borsten beetje gevoelig en absoluut geen trek in zoete dingen, er liggen gewoon nog halve chocoletters in de kast, hoe gek is dat haha
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik enorme "beenweeën" gehad. Mijn buik voelde ik niet eens. Het was niet te harden! Iemand hier bekend mee? Ben er weer bang voor want die kan je niet wegpuffen helaas..

Mornig dames!
Toen ik mijn miskraam heb gehad en daarna opnieuw zwanger raakte was ik ook telkens bang als ik naar de wc ging dat ik bloed zou zien. En nu heb ik dat ook wel een beetje (vooral omdat het nog heel vroeg is nu) maar niet zo erg als toen. Ik wil me niet mijn hele zwangerschap zorgen hoeven maken. Maar idd als je het een paar keer achter elkaar mee hebt gemaakt is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik snap de angst helemaal. Maar lieve moedertjes het is een wonder telkens weer probeer er echt van te genieten, dat moet je jezelf ook gunnen. Been weeën heb ik geen ervaring mee ik had ze echt in m'n buik. Uiteindelijk een spoed keizersnede gehad en het wordt nu een geplande keizersnede dus als het goed is van te voren zoiezo geen weeën ;). Liefs!

Hoi allemaal,
Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje!
Na 10 maanden proberen is het raak. We zijn super blij. Ik lees hier over de buikkrampen... zelf heb ik daar ook last van, erg rommelende darmen en af en toe een vlaag soort menstruatiepijn (best eng soms maat ga er maar vanuit dat het mn baarmoeder is die groeit?) Ook zere hoesten, ze lijken al echt groter. Clearblue test zei gisteren dat 2-3, dus ben tussen de 4 en 5 weken en mag half augustus de baby verwachten.

Pollekee
Die onrustige darmen zijn ook wel grappig,  ik pak nu eindelijk mijn man terug met zijn stink winden......En als ie dan roept "oooh serieus!?!?!?! Gever!!!" Zeg ik doodleuk: dat ben ik niet......dat is je kind......?????

Overigens heeft ie er wel een verklaring voor.........is om te wennen aan het luier verschonen want dat valt allemaal reuze mee vergeleken met dit ?
Overigens die dorst........Hier idem, kan er niet tegenaan drinken

Hey Xxx
Ja hier al aangemeld voor MvM. 
Helaas hebben ze een winterstop dus mag pas in januari beginnen met plassen (nou ja in de fles dan, tot die tijd ophouden is ook geen pretje als je zwanger bent ?)
Heb me aangemeld omdat mijn zusje er aan mee deed toen zij zwanger was....En het is toch een mooi idee om mensen die moeilijk zwanger worden te kunnen helpen.....En plassen moet ik toch wel .

Terug
Bovenaan