Uitgerekend augustus

Ik heb me ook net verdiept in moeders voor moeders, wil denk ik ook mee gaan doen! Maar dat wordt dan inderdaad januari.. Nja dan is het alsnog vanaf 8 weken. Alleen op sommige plekken staat tot 11 weken en andere tot 16 weken??
Ik heb trouwens steeds spierpijn in mijn bovenbenen, is dat wat hier boven bedoeld wordt?
En ik had altijd met voor mijn menstruatie last van mijn onderrug, nu merk ik juist dat het hoger in mijn rug zit. Is dat logisch?? Haha!
Pfff het blijft zo spannend allemaal. Ik moet ook veel vaker naar de wc. Maar ik vraag me af of dat ook niet komt omdat ik nu inderdaad ook meer drink (steeds droge mond!) of omdat ik het gewoon zo spannend vind of alles nog steeds goed gaat hihi.
Pfff ik wil dat we 3 weken verder zijn dat we de eerste echo krijgen :) 

Hallo allemaal, 
Ook ik blijk zwanger te zijn, maar kan het nog niet echt geloven. Sinds mei ben ik gestopt met de pil en ik was gelijk de 1e ronde zwanger. Dit is uiteindelijk een miskraam geworden.
Vorige week had ik zoals altijd voor mijn menstruatie wat gevoelige opgezwollen borsten. Dus op 7 dec heb ik mijn eerste test gedaan( gisteren was mijn nod) en die was zeer licht positief ( was zelfs in de middag ) de volgende dag weer in de middag een test gedaan en kreeg een licht maar wel duidelijker streepje.. ik had echter die dag lichte krampjes in de ochtend en wat bruinverlies.. Gisterochtend had ik weer even krampjes en bruinverlies.
Vanmorgen was de test wederom postief, wel licht maar weer donkerder dan gisteren.
Alleen heb ik dus helemaal geen symptomen meer en voel ik me totaal nog niet zwanger waardoor ik bang ben dat het weer mis is... ook de pijnlijke borsten zijn weg.. ze zijn nog wel groter dan normaal..
Bij mijn dochter had ik zoveel klachten de eerste weken
Ik ben dus momenteel een blok onzekerheid en kan het niet geloven en hou rekening met het ergste... nou is het natuurlijk nog heel pril en officeel pas 1 dag overtijd.. 
Jullie herkennen dit vast wel... maar het is fijn om er over te kunnen praten..
Wat adviseren jullie qua testen? Morgen weer een doen? 

Hallo allemaal,  Ook ik blijk zwanger te zijn, maar kan het nog niet echt geloven. Sinds mei ben ik gestopt met de pil en ik was gelijk de 1e ronde zwanger. Dit is uiteindelijk een miskraam geworden. Vorige week had ik zoals altijd voor mijn menstruatie wat gevoelige opgezwollen borsten. Dus op 7 dec heb ik mijn eerste test gedaan( gisteren was mijn nod) en die was zeer licht positief ( was zelfs in de middag ) de volgende dag weer in de middag een test gedaan en kreeg een licht maar wel duidelijker streepje.. ik had echter die dag lichte krampjes in de ochtend en wat bruinverlies.. Gisterochtend had ik weer even krampjes en bruinverlies. Vanmorgen was de test wederom postief, wel licht maar weer donkerder dan gisteren. Alleen heb ik dus helemaal geen symptomen meer en voel ik me totaal nog niet zwanger waardoor ik bang ben dat het weer mis is... ook de pijnlijke borsten zijn weg.. ze zijn nog wel groter dan normaal.. Bij mijn dochter had ik zoveel klachten de eerste weken Ik ben dus momenteel een blok onzekerheid en kan het niet geloven en hou rekening met het ergste... nou is het natuurlijk nog heel pril en officeel pas 1 dag overtijd..  Jullie herkennen dit vast wel... maar het is fijn om er over te kunnen praten.. Wat adviseren jullie qua testen? Morgen weer een doen?   

Pff ik ben op het moment flink verkouden en dat valt me zwaar hoor nu. Overleg met de dokter geen otrivin neusspray, niet stomen met dampo of iets alleen kokend water. En niet in een warm bad. Want volgens de dokter is dat allemaal slecht voor de baby. Nou zit ik dan onderuitgezakt naar adem te happen. 
??

Dunyazwart wat vreselijk inderdaad... ik zou ook zenuwachtig worden van die symptomen!  Hoewel dit natuurlijk niet speciaal wat hoeft te betekenen, kan ook de innesteling zijn. Dat hoor je wel eens vaker.  Ik hoop natuurlijk voor je dat het vals alarm is.  
Ik heb de hele tijd last van de darmen. Dan obstipatie en dan weer diarree,  rommelde darmen de hele tijd,  best vervelend! Verder voel ik me best wel goed.  Ben wel met vlaggen misselijk maar niet heel hinderlijk... de gebruikelijke kwaaltjes denk ik. Ik kan niet wachten tot de 18de, eindelijk de echo ? spannend!

Lavendeltje ik had in mijn vorige zwangerschap neusverkoudheid voor de nacht. Heb altijd 1x gesprayt voor het slapen gaan,  de hele zwangerschap en mijn dokter zei dat dat niet heel veel kwaad kon maar wil voor mezelf. Voor je neus en het is verslavend. Na de bevalling was die kwaal meteen over.  Nu heb ik het weer. Doe weer hetzelfde. De hele dag zal ik het niet doen hoor!  Ik kan me wel voorstellen dat over neusspray twijfels zijn maar waarom mag dampo niet eigenlijk? Gaat dat naar je kind dan? En een bad snap ik ook niet... ik ben benieuwd naar de redenen want ik vind het heerlijk soms in bad te luieren hihi

Terug
Bovenaan