Uitgerekend augustus

Hey kim wij zijn paar maanden terug eens wezen informeren bij babydump. Maar daar kunnen ze je heel goed adviseren. No worries. Wij hebben echt goed advies gehad. En als het goed is.. als je isofix hebt in je auto zit er op de stoelen zon 'was' labeltje waar dat opstaat.. waarschijnlijk nog nooit op gelet. Maar toen wij dat hoorden en in de auto stapten zagen we direct het labeltje zitten. 
Je kunt zo duur gaan als je wil hehe. Ze vragen je de oren can de kop om erachter te komen wat voor jou het beste is. En dan kun je natuurlijk nog altijd zelf de keuze maken. 
Succes er mee! 

Ha Agnesz, top!! Fijn dat de Babydump goed adviseert. Wacht ik dat even af. Vanochtend inderdaad meteen even gechecked of ik iets zag zitten op de achterbank en er zat inderdaad zo'n waslabeltje en 2 haakjes bij elke stoel. Dus gelukkig isofix (scheelt weer met een tweeling, geen gehannis met gordels). Klopt het dat je altijd zo'n isofix base nodig hebt? Wat zijn die dingen pokkeduur zeg in de winkel!

Het ligt er aan welke maxi cosi je neemt.. niet elke maxi cosi past op elke base.. de citi past bijvoorbeeld op heen enkele base..

Ik heb de cabriofix maxicosi en de familyfix base.. voordeel van de familifix vind ik dat hij piept en lampjes geeft als de maxicosi er goed op klikt.

Ik lig sinds gister al in het ziekenhuis na weer bloedingen.. moet sowieso tot zondag blijven.. bloeden moet eerst stoppen. Maar jeejtje wat saai zeg. Hoop niet dat ik dit nog 11 weken vol moet houden bah.. 

kimkeertwee: wij hebben de bases via marktplaats gekocht en gaan de maxi cosi's ook nieuw kopen. Wij hebben 2 auto's, en ivm met halen en brengen straks van de kleintjes ervoor gekozen in beide auto's 2 bases te doen om makkelijk te kunnen vervoeren. 
Hebben nu 4x een easybase met isofix die geschikt is voor de maxi cosi cabriofix! Wanneer ze straks voor een grotere stoel moeten willen we een stoel met geïntegreerde base die ook kan draaien! 
gebruiker: hopen dat je gauw weer naar huis mag, 11 weken is idd nog lang! Maar wel een veilige omgeving voor als er iets niet lijkt te kloppen! 

Sterkte gebruiker! En dank voor de tip Inge... ga inderdaad maar eerst eens MP afstruinen voor die bases.
Verder hier een leuke en minder leuke dag! Vanochtend een heeeeerlijke zwangerschapsmassage gehad van 1.5 uur (cadeau van man voor trouwdag!). Net boodschappen gedaan bij de Jumbo en tijdens het afrekenen wordt t helemaal zwart voor m'n ogen en val ik echt bijna flauw. Man met boodschappen achtergelaten en snel naar auto gelopen om te zitten. Kan niet eens meer herinneren dat ik gepind had! In de auto ging t gelukkig snel beter. Denk dat ik iets té relaxed was door de massage ofzo!

gebruiker wat een vervelend nieuws, gaat alles wel gewoon goed verder? Hoe ver ben je?
Ik kreeg net bij de verloskundige te horen dat ik wel veel aangekomen ben (10 kg ipv meeste mensen rond de 5 kg op dit moment). Ik ben nu 27,5 week. Hoe gaat dit bij jullie? Ik ben ook wel wat lang en heb in het begin een tijdje echt lopen vreten maar let nu wel goed op voor mijn gevoel. Ik hoop gewoon erg dat ik niet straks aan t eind er 20 kg af moet krijgen :(.

Hey Gummybeer, bij mijn verloskundigenpraktijk doen ze niet aan wegen, om de simpele reden dat het eigenlijk heel weinig zegt. De één komt meer aan dan de ander, maar zolang je hoeveelheid vruchtwater goed is (niet teveel of te weinig) en je idd gezond eet / blijft bewegen zegt een gewichtstoename niet zoveel. 
Wanneer het echt ongezond wordt, als je bijvoorbeeld dus teveel vruchtwater krijgt of zo, hoor je dat wel van hen. Ik zou me dus niet te druk maken! Als je kindje gewoon goed groeit, op zijn / haar eigen groeilijn, en ze verder niets over heel veel grotere baarmoeder dan gemiddeld hebben gezegd, is er niets aan de hand.

@MikkieX thanks, alles was verder gewoon prima en gemiddeld. Misschien om te voorkomen dat ik veel in vet aankom? Ik weet niet. Vond t niet zo heel leuk in ieder geval :(. Maarja

Terug
Bovenaan