hey gummybeer, ik kreeg meteen bij de eerste afspraak al te horen dat ik in totaal maar 5kg mocht aankomen vanwege mijn bmi.. maar alle andere keren dat ik bij de andere vkvrouwen ben geweest hebben hier nog geen enkele x iets over gezegd. Mijn bloed waardes zijn super geen suiker de test was ook helemaal top. En baby groeit vokgens het gemiddelde.. ik denk dat ik nu 4 of 5kg boven mijn begin gewicht zit.. ben eerst flink afgevallen.. maar mijn vriendin met maatje 34was intotaal 25kg aangekomen! Dus het zegt niks.. bij haar is alles er overigens wel weer snel af gegaan hoor.
No worries.. komt goed.
Btw.. zijn hier mamas die wasbare luiers gebruiken zo ja wat vind je prettig? Ik overweeg wasbare luiers, maar er is zoveel keuze! Binnenkort ga ik wel ff langs bij billenboetiek in utrecht voor advies maar ben benieuwd naar ervaringen.
Liefs
No worries.. komt goed.
Btw.. zijn hier mamas die wasbare luiers gebruiken zo ja wat vind je prettig? Ik overweeg wasbare luiers, maar er is zoveel keuze! Binnenkort ga ik wel ff langs bij billenboetiek in utrecht voor advies maar ben benieuwd naar ervaringen.
Liefs