Uitgerekend augustus

Ik ben 4.5 kg aangekomen en 29+5 zwanger.. mn zus is met haar 1e 25 kg aangekomen... en nu zwanger van de 3e (20Wk) en zit al op 5 kg.. dus ja wat is normaal???..... 

Vanmorgen mijn gtt gehad, viel mij alles mee! Ik had zo'n erge honger, dat dat suikerdrankje heerlijk was hihi. Iets daarna even een misselijk en vol gevoel maar lekker 2uur Netflix daar op een bank languit. ;)  vrijdag uitslag. 
Ik zit op 9kg, ben lang, en mooie bowlingbal buik. Hij zit er als het ware opgeplakt, krijg er leuke reacties op. Verder zijn die kilo's niet te zien dus denk vooral mijn grote baby, vruchtwater en borsten die gegroeid zijn. Bij de eerste 2 ruim 25kg. Ik ga dat  hopelijk nu niet aantikken, ik heb een heel andere leefstijl en had nu een BMI van net 19 toen ik zwanger werd. Geloof dat dat ook veel uitmaakt, ik moet dus wel juist vetreserves opslaan. 

Ach... komt allemaal goed, 2x gelukt haha. 

Nee geen vervelende situaties meegemaakt, denk dat die vrouw dit sowieso gedaan had, klinkt als een aso haha. Niks te maken met je zwangerschap lijkt mij. Stom blijft het wel...je  hebt ze er tussen.. om te kiel halen ?

Ja, fijn om te horen dat het hier ook wel flink uit elkaar ligt. Ik vind mezelf ook niet heel dik, wel wat aangekomen maarja ik ben zwanger ;).
Wat onaardig van die vrouw! Ik vraag me inderdaad af of het iets met je zwangerschap te maken heeft.
We gaan morgen en overmorgen het kamertje doen, jeej verftroepen ingeschakeld ook voor volgende week. We wonen in een relatief nieuw huis en er moet nog wel het een en ander gedaan worden naast het kamertje en toch fijn om dat allemaal voor de baby af te hebben. Ik heb gister alle keukenlades opgeruimd (nesteldrang??).
Deze week komen ook mijn eerste bestelde kleertjes binnen. En dit weekend een wagen halen van marktplaats. Jeej, begin eindelijk een beetje voor te bereiden qua spulletjes nu. Geeft me wel rust in mijn hoofd.
Die hele luierkeuze zijn wij ook nog niet uit. We willen ook wasbaar doen, maar ik vraag me af of dat dan ook meteen met een newborn moet of een paar weken later als je een beetje aan het ritme gewend bent?

Hoi hoi,
Wij hebben net de intake voor de kraamzorg gehad, helemaal prima. De mevrouw was super relaxt en heeft ook.niet veel rondgekeken. Haha heerlijk.

Ja gummy dat weet ik dus ook niet zo goed. Maar ik las dus over de eerste ontlasting dat deze nogal vlekken achter kan laten..  dus dat het misschien fijner is om na de kraamweek mee te starten zodat je niet die eerste vieze ontlasting al in de luiers heb zitten. En wij hebben toch al maatje 0 en 1 luiers in de kast staan van alle gratis pakketten dat we die maar gewoon gaan gebruiken de eerste week. Anders is ook weer zo zonde. En misschien ook wel zo lekker zonder te veel gedoe en was in de eerste week als je nog aan het herstellen bent. Tenzij je een kraamhulp hebt die lekker veel wasjes gaat draaien maar daar ga ik maar niet vannuit. 
Haha?

Terug
Bovenaan