Uitgerekend augustus

Lief dat jullie aan mij denken! Ik was het gelukkig niet. Kwam wel ff heel dichtbij zo met zoveel gelijkenissen en ik heb er een paar dagen al flinke nachtmerries van als ik eerlijk ben. Maar hier gaat alles prima en jut en jul zitten nog veilig in deze mama. :) 

Oh jeetje!! Ik las even terug en kreeg gelijk schrik, gelukkig reageer je even Kim! Natuurlijk nog steeds verschrikkelijk... 
Het is rustig op het forum. Iedereen zo z'n gangetje hè? Gebeurt ook even niet zoveel nu, alle 20 weken echo's klaar en zo. Nu wachten op de laatste groei- en liggingecho's. Wat gaat het snel! 
Wij hebben gister heerlijk het zwembad opgezet. Vorig jaar geïnvesteerd in een wat groter bad dat de hele zomer blijft staan. Heel fijn, pomp erbij en chloortabletje erin en klaar! Niet iedere keer badje blazen, vullen en weer leegkiepen en weer opnieuw de volgende dag. Zo heerlijk! 
Merk wel dat het zwaarder begint te worden... nog 6 weken werken voor verlof... hoop dat ik het vol houd tot dan. 

Nog maar even een uitgebreidere update hier. ;) Alles gaat wel ok, nu bijna 28 weken en t wordt wel echt veel zwaarder steeds. Deze week al 4x de opmerking gehad over dat ik nu wel bijna klaar zou zijn.... ehm... nee. Haha! Echt een bolle bowlingbalbuik hiero. 
Jut en Jul groeien prima, nu rond de 1100 gram met 10 gram verschil tussen beide kindjes. Het jongetje lijkt net iets meer achter te blijven in de curve maar nog niet zorgwekkend. Hoop dat dat zo blijft! Over 2 weken krijg ik weer een uitgebreide medische 30 weken echo en dan zullen we t zien. De gyna verwacht dat ze ze rond de 37 weken zullen halen als het niet eerder nodig is/vanzelf gebeurt. Dus waarschijnlijk wordt het als het goed blijft gaan rond begin augustus. Spannend hoor dames!! 
Deze hitte is verder niks voor mij haha. Kom niet vooruit en krijg t superbenauwd + regelmatig duizelig. Heel irritant! 

Fijn kim dat met jou wel alles goed gaat. Ik lees ook allemaal van die nare berichten steeds van zwangere of bevallende vrouwen , wat ik helemaal niet wil lezen maar ben wat naïef ofzo nu ik zwanger ben.. ik trap er steeds in.   ik ben nu 30+3 maar vind het best zwaar worden. Bij mijn dochter floot ik er doorheen lichamelijk, maar nu pff. Heb een x zo'n dikke buik,  ben al 1 kg zwaarder dan ik op het eind was van mijn dochter. hij zit ook hoog en heb daardoor veel adem tekort. Snel een zere buik en ben daardoor van de week halve dagen gaan werken.  Ik moet nog 2 weken en heb dan 2 weken vakantie voor mijn verlof.  12 juni is mijn laatste dag. Ik tel stiekem wel af. Heb het echt wel gehad na mijn dienst en moet dan even plat op de bank rusten als ik thuis kom.  En ik zie al het werk liggen... daar  heb ik wel moeite mee. Maar verder gaat het eigenlijk goed. De jongeman doet het naar tevredenheid . Dat is het natuurlijk het belangrijkste! 

Terug
Bovenaan