Wat fijn om te lezen dat het hier over het algemeen goed gaat met iedereen! Kim, fijn om te weten dat jij niet degene bent die in het nieuws is geweest. Lief dat je dat even aan ons liet weten!
Inge, met een tweeling gaat alles zo veel sneller! Ik heb het in ons koor meegemaakt met iemand die zwanger was van een tweeling. Wel fijn dat je het na deze week wat rustiger aan kan doen - ook al zul je de kinderen en je collega's vast en zeker gaan missen. Wat betreft je gewicht: je draagt wel twee kindjes in je buik, hè! Je zult zien dat heel veel met de bevalling al weg is

Agnesz, wat leuk dat je een babyshower hebt gehad. Was het leuk? Ik ben pas ook verrast met een babyshower (had er bij de eerste geen gehad), maar gelukkig geen traditionele babydingen gedaan. Daar ben ik een beetje allergisch voor

Ze hebben heel fijn rekening gehouden met wat voor persoon ik ben.
Hier vorige week gebeld voor een afspraak met de kraamzorg, ze komen 20 juni. Dus fijn dat die nu gepland is. Vorige week vrijdag een groeiecho gehad, ons kindje zit (zoals verwacht) iets onder de curve qua afmetingen en gewicht. Maar gelukkig geen grote afwijking, ze houden rekening met mijn lengte (ik ben maar 1.56m, dus het zou ook raar zijn als dit kindje super groot is) en hoe groot mijn eerste zoontje was met de geboorte. Ze verwachten nu weer een kindje van ongeveer 2700 gram als ik rond de 38 weken beval, als ik de 40 weken haal dan zal het kindje niet veel zwaarder dan 3000 gram wegen. Dus ik vind het prima. Over 3 weken ongeveer weer een nieuwe echo (rond 32 weken) om te kijken hoe ver de baby dan gegroeid is. Ook hebben ze mijn buik opgemeten, mijn baarmoeder heeft genoeg vruchtwater en de omvang is iets onder wat het zou moeten zijn (ongeveer 1,5 week achter), maar wederom: dat komt omdat ik zo'n kleintje ben. Gemiddeld loop ik dus wat achter, maar gekeken naar mij als persoon zit ik lekker op schema