Wat heerlijk Agnesz dat je extra hulp in je klas krijgt! Ik werk ook met kleuters en vind het echt pittig! Nog 5.5 week, aftellen is wel begonnen, maar hoop dat ik het vol houd!
Ooh, dat vocht in je voeten Mathilde, herkenbaar!! Gister zag ik heel geen enkels meer!! Gelukkig vandaag iets minder last van. Doet het pijn? Hier niet gelukkig.
Melissa, camping is toch ook heerlijk!!!!!!! Lekker buiten, zwembadje erbij!
Inge al bijna verlof! Zal zeker dubbel voelen... Maar ook fijn dat je je helemaal op je babies kan richten. En allebei al met het koppie omlaag! Hier nog steeds niet, maar nog genoeg ruimte om te draaien. En lang leve de slippers en sandalen!
Lekker op schema Jamie, elk kindje volgt toch z'n eigen curve... En inderdaad niet altijd een groeiecho. Ik loop een weekje voor, geschat op voelen buik, maar geen extra echo, omdat het binnen de marge van twee weken ligt.
Hé Gummy, wat naar dat je zo'n last van je bekken hebt. Fysio wat geholpen? Wat voel je dan eigenlijk? Ik denk er geen last van te hebben, maar voel wel m'n stuitje, soms druk onder en waggel als een eend soms...
Wat fijn dat jij zo lekker gaat Citrus. Soort van voor niks die suikertest gedaan... wel heel lekker dat uitslag goed is. En dat gaatje, vast dicht deze keer!!!
Hier gister gewerkt en vandaag heel moe. Doe helemaal niks. Wel irritant ook, want morgen en vrijdag weer werken... deze week werd ik qua ligging baarmoeder en zo een weekje vooruit geschat. Betekent dit dan ook dat je een week eerder bevalt? Lijkt me wel wat. ? Ik krijg over 2,5 week ook nog een echo voor locatie placenta, maar verwacht daar niet veel spannends van. Dan daarna nog een laatste liggingsecho. Ben benieuwd of ze bij 1 vd 2 nog een keer naar het geslacht kijken, want bij 20 weken niet 100% zeker... ? Maar ja, of ze het dan nog kunnen zien... We gaan het meemaken!