Uitgerekend augustus

Ik heb ook vanaf nu lekker verlof! Heeerlijkkk ! Lekker genieten van mijn zwangerschap en mij langzaam aan voorbereiden op de bevallin. Toch merk ik dar ik best wel zenuwachtig ben er voor, ook omdat ze nu nog in een stuit ligt. Zijn er nog meer dames die zenuwachtig zijn voor de bevalling? 

Ook hier verlof sinds vandaag! Super fijn echt. Vind het alleen zooo gek als ik erbij nadenk dat we over 2 maanden sowieso (maar misschien al wel over 1 maand zelfst) een kleintje hebben! Kan het me nog niet helemaal voorstellen ofzo, maar ook weer wel natuurlijk (beetje ambivalent haha). Herkennen jullie dat?
Dais ik herken op zich je gevoel wel. Ik vind de bevalling op zich niet eng, heb wel het gevoel dat 'ik het kan' ofzo. Maar omdat hij bij ons ook nog in stuit ligt vind ik het wel spannend of alles kan gaan zoals ik 'gepland' heb (niet dat ik een heel plan heb, maar meer of het überhaupt op de 'natuurlijke' manier gaat lukken etc).

Jaaaa ik ook met verlof whoep whoep! Vandaag 33.5 weken zwanger.. wat een leven.. 6maanden vrij,! Byzar maar ga er zeker van genieten. 

langzaamaan ben ik weer wat meer aan het doen! En dat gaat eigenlijk allemaal erg goed, geen harde buiken! Ik slaap nu elke dag 2 uurtjes en dat bevalt me heel goed, en heb nu ook weinig last van het warme weer. Daarbij scheelt het dat mijn agenda leeg is en ik eigenlijk niks heb wat ik moet doen! 
Maandag zitten we al weer op 33 weken, gaan zo verder waar we gebleven zijn! 
Wat betreft de bevalling: ik heb een voorproefje gehad op de weeën, en die had ik wel kunnen missen! Had graag nog geen idee gehad hoe dat zou voelen? 
Voor iedereen die al verlof heeft: Geniet ervan! En voor de anderen: Succes met de laatste werkdagen! 

Haha jeetje! Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend dan? Dat jullie al met verlof zijn? :O
Wel heeeerlijk met dit warme weer! Geniet?
Ik ben 3 augustus uitgerekend en moet nog een weekje... Moet zeggen dat ik het nu ook wel lekker vind om straks vrij te zijn, hihi! 

Terug
Bovenaan