Uitgerekend augustus

Mikkiex oh dat lijkt maar zo, ben op het moment een emotioneel wrak. Ik vind het heel erg moeilijk en nu beginnen aan acceptatie dat het anders loopt. 
Ik heb zo mijn momenten en dan heb ik de energie om het hier neer te zetten in grove lijnen. Er gaat meer in mij om dan hier staat, maar ik hou het bij de belangrijkste punten, miss is dat t. 
Het is gewoon druk in mijn hoofd, ook met nog 2 kinderen en een zaak en al het andere in je leven. Dus nu pas op de plaats en wat vaker nee zeggen. Maar daar moet ik nog aan beginnen ;) 

Thx allemaal voor de lieve woorden! Xx

Citrus, heel veel sterkte met de laatste loodjes!! Houd je vast aan het idee dat je die kleine snel in je armen zal hebben.
MoiX wat fijn dat jouw kindje nog zelf is gedraaid! Helaas ben ik inmiddels al de 37 weken voorbij en denken ze dat hij bij ons gewoon zo blijft liggen. Billen zijn al lekker ingedaald enzo ?. Keizersnede zojuist gepland! 

Spannend ook Mikkie!! X 
Gek idee dat wij al weten wanneer ze er zijn. ?.
Tenzij mijn ontsluiting niet wil vorderen, dan een dagje later of bv net na 00:00u. Maar dat zal meevallen, bij de eerste 9uur en de 2de nog geen 6uur gedaan vanaf weeën tot geboorte. 
Vandaag al het spul in commode een plek gegeven en beneden een kastje leeg gemaakt voor flesjes, spuugdoekjes etc etc. Heerlijk :) even de leuke dingen!! 

Mikkie; keizersnee gepland! Wat ontzettend spannend!!!!!
Citrus; je bent sterk, en je beebje ook! Nog eventjes!
Hier weer een betere dag. Wat dat dan is, zo'n k-dag tussendoor... mega irritant. We gaan volgende week nog lekker een paar dagen weg, kinderen naar opa en oma en wij naar een hotelletje. Zin in! Dan 35 weken. Komt zó dichtbij nu. 

Oh wat lekker Hin, nog met zijn tweetjes weg! 
Morgen komt een vriendin even oppassen, gaan we lekker keer weer met z'n 2en uit eten. 
Week erop sluiten we de zaak even en dan met zijn 4en op pad. En het weer is dan ook beter. Zin in! 
Zi'n baaldag is irritant ja! Volgende keer dan maar aan overgeven, op tijd naar bed, morgen weer een dag en in jouw geval, een betere dag! 

Wat ontzettend spannend mixxi en citrus! De datum is er dan gaat het gebeuren, wat moet dat aan de ene kant spannend zijn en aan de andere kant zoveel rust geven zeg!
Ik ben nu 36+2 en het kan gewoon nog een hele maand duren, spanning allom hahah.. Ik durft bijna geen plannen meer te maken nu al met mensen voor het geval dat. Maar dat doe ik niet want dan ben ik nog meer gefocussed op het wachten. Dat lijkt me nog erger. Ik ben nu nog lekker bezig met wat kleine dingetjes afronden, gister het wiegje op gehaald.
Vandaag opmaken en plankjes aan de muur schroeven. En de enveloppen komen vandaag, dus kan ik ook beginnen met schrijven van de adressen. Ik heb gekeken naar allemaal DIY dingen voor de baby, dus ik denk dat ik me nog niet hoef te vervelen de aankomende dagen.
@hin, Jij hebt deze week toch je liggings echo?! Echt leuk! Ik had het vorige week vrijdag en het is toch wel weer helemaal leuk om die kleine te zien hoor! Ze probeerde nog een x te kijken naar het geslacht, kon geen uitstekseltje vinden haha, dus zal echt wel een meisje zijn! Het is zo leuk!

[quote quote=10223689]Wat ontzettend spannend mixxi en citrus! De datum is er dan gaat het gebeuren, wat moet dat aan de ene kant spannend zijn en aan de andere kant zoveel rust geven zeg! Ik ben nu 36+2 en het kan gewoon nog een hele maand duren, spanning allom hahah.. Ik durft bijna geen plannen meer te maken nu al met mensen voor het geval dat. [/quote]
Het geeft inderdaad wel rust ja! DÉ datum is in ieder geval de uiterste datum, mocht hij eerder komen kan dat ook maar later wordt het niet. Maar wat je zegt herken ik wel hoor, van dat plannen maken. Toen we de datum nog niet hadden had ik dat ook wel, vooral voor eind van deze maand. En nu vragen mensen ook de hele tijd wanneer de keizersnede dan is (wij willen het niet van tevoren vertellen, wil toch iets voor mezelf houden nog eigenlijk), als ik dan bijvoorbeeld voorstel om een hapje te eten volgende week krijg ik de reactie "ohhh nou dan weten we in ieder geval dat hij dan nog niet gepland is". Is ook wel een beetje jammer ofzo.
Misschien kun je in jouw geval gewoon wel met mensen afspreken, maar automatisch de slag om je arm houden van "stel dat.."? Dat je dat bij hen ook aangeeft, ja gezellig af te spreken, maar ik ben wel bijna 37 weken zwanger DUS ..... haha.. Zou ook zonde zijn, stel het duurt nog 4 weken, dat je 4 weken lang niets hebt durven afspreken of doen - en straks met de baby zal het ook wel minder makkelijk gaan ;).

Ik heb bij mijn eerste nog vanalles afgesproken. Je weet sowieso niet wanneer ie komt, en voor mij werkte het niet om maar gewoon dan alleen thuis te zitten. Wel vaker gevraagd of mensen naar mij konden komen, maar dat was geen probleem. Op de avond van mijn bevalling wilde mijn schoonzusje nog naar de bioscoop, maar dat voelde voor mij niet goed. Ergens voelde ik dat ik dat niet moest doen, en was maar goed ook want anders waren midden in de bios mijn vliezen gebroken (22.30u). Maar zoals ik al zei: daar heb ik mijn gevoel in gevolgd. De andere afspraken waren redelijk makkelijk afgezegd: heb gewoon vriendinnen opgebeld met het feit dat onze zoon geboren was en zijn snapten ook wel dat onze plannen daardoor natuurlijk niet door gingen haha. Dus hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal! ;)

Terug
Bovenaan