Uitgerekend augustus

Onze baby is gedraaid! Toch nog uit haarzelf, ik was helemaal verrast want heb er niks van gemerkt. Gisteravond voor het eerst wat krampen gehad, maar of dat nou door het draaien kwam.. dus ben opgelucht! 
Kan ik dat loslaten en me druk maken om het volgende. Morgen gaat mijn vriend nog voor 2 weken weg (aan het werk). En hij komt thuis als ik 37,5 ben! In principe op tijd maar je weet het nooit.. en t is ook niet zo dat als ik bel hij binnen 2 uurtjes thuis is. Dus hopen jullie allemaal dat de baby tot 38 weken blijft zitten? Alle dooddoeners van, de eerste komt toch meestal te laat etc. kan ik inmiddels wel schieten..

Morgen nog werken en dan heb ik verlof! Dan ook mijn ziekenhuistas pakken en een beetje de laatste dingetjes bestellen. Toch wat extra hydrofiele doeken en dat soort dingen. Ik wil ook nog graag een draagzak.
Heb iedere dag bijna wel een beetje krampjes, maar denk dat dat misschien gewoon goed is? Rommelt de boel vast een beetje. Eind van de week ben ik 35 weken, dus ze moet wel nog even blijven zitten ;).

Nu 36,5 week bij mij rommelt het ook al een aantal dagen. 
Krampen en harde buiken baby word ook wel wat rustiger (voel ze nog voldoende).
Morgen de laatste echo ben benieuwd of ze nu helemaal vast ligt in m'n bekken. 

@samm fijn dat ze helemaal uit haar zelf gedraaid is!!
Morgen heb ik weer controle bij de verloskundige. Eerste keer weer na de draaipoging in het ziekenhuis dus ben benieuwd of hij nog steeds met z'n hoofdje beneden ligt. Misschien vraag ik wel of ze het voor de zekerheid even checken met de echo vind ik toch wat meer zekerheid geven.
Nu 37+4 en het gaat zo hard ineens. Mijn buik kan haast niet groter! Heb nog geen striae gelukkig maar hopelijk krijg ik dat niet alsnog nu mijn buik zo enorm aan het worden is.. Alles gaat nu wel lastiger.. Boodschappen gedaan en 1 tas tillen met wat spullen is voor mij nu eigenlijk al te zwaar. Ook wel bijna iedere dag last van harde buiken. Zelfs als ik op de bank lig. Hij is nog erg druk en hoe meer ik doe op een dag hoe drukker hij is, op de een of andere manier wordt hij er onrustig van. Hoop zo dat hij niet blijft zitten tot 42 weken want ik verveel me zo erg! 

Hier ook constant een beetje gerommel in m’n buik, maar de baby beweegt zoooo veel! De hele dag door. Aan de ene kant fijn en aan de andere kant ook weer vervelend omdat ze me bij het ziekenhuis gezegd hebben ‘heel goed de bewegingen in de gaten te houden en te bellen als het verandert!’. Dus elke keer als ik hem even niet voel denk ik oh shit ?. Ben benieuwd of ie het vol gaat houden tot de geplande datum voor de keizersnede. En de verveling herken ik ook wel Bloompje! Ik ben echt veel thuis nu ook omdat ik rustiger aan moet doen. Verveel me ook bestwel! Ben nu maar bezig met m’n tas pakken voor het ziekenhuis, vriendinnetje dat tegelijk was uitgerekend met mij is vandaag bevallen dus dat maakt dat het allemaal wel heeeee realistisch wordt nu.

Samm; toch gedraaid! Wat fijn! En je partner nog een poosje weg... voelt vast spannend inderdaad... komt vast goed. De meeste babies worden in de 41e week geboren zei mijn vk...
Gummybeer; ook heerlijk verlof! Fijn hè!!! Hier ook nog aan het oriënteren op een draagzak. Heb een mooie combi van doek en zak gevonden. Nog niet besteld... maar was er wel van gecharmeerd.
Hoe was de echo, Lavendeltje?
Agnesz; ik heb volgende week de liggings echo. Ben héél benieuwd. Voelt echt niet alsof ze al goed ligt. En bij jou ook niet 100% meisje? Hier ook niet. Zou het aan onze vk liggen? ??
Geniet echt van mn verlof. Heerlijk gevoel niet te hoeven werken. Nog 2 jarige kinderen komende weken. Afscheidsdingen op school enzo. Genoeg te doen. Moet ook nodig gaan wassen en zo voor de baby, wel zin in, maar komt er niet van... en echt ook veel rust en dingen als Nijmeegse 4 daagse volgen op tv... ?

Zo, begin van de week rommelde het bij mij ook: heel veel harde buiken, buikkrampen en rugpijn. Heb het 2 dagen  heel rustig aan gedaan en gelukkig gaat het nu weer beter. Blij dat ik weer wat kan ondernemen. Werd er niet echt vrolijk van dat ik bij het minste of geringste klachten kreeg. Ben nu 36+3, dus ook bij mij moet de kleine nog even blijven zitten.
Vandaag kwam de 4 daagse  dicht bij mijn huis voorbij en het was toch wel erg leuk om de wandelaars vanuit een tuinstoel te kunnen supporten. De intocht morgen sla ik wel over. 
Iedereen succes met de laatste loodjes. Probeer van het verlof te genieten (al vind ik dat zelf soms best moeilijk). 
MikkieX: nog even volhouden! Snap dat je je verveelt. Hopelijk kun je je de komende weken nog een beetje vermaken. Hetzelfde geldt voor Bloompje en de rest natuurlijk ook. Maar las in een andere post van je dat je er echt helemaal klaar mee bent. Hopelijk had je vandaag iig een betere dag MikkieX.

Jaaaaa 37 weken vandaag! De kleine is volledig ingedaald en ligt vast. Wat mij betreft mag ze wel komen! Ben er klaar voor, en ook klaar mee met het zwanger zijn! 

Terug
Bovenaan