Morgen alweer 35 weken! Tijd gaat zo snel. Wij zijn vorige week terug gekomen van vakantie. Helaas hebben wij het niet getroffen met het weer. We hebben maar 1 dag Geen regen gehad van de 15. Noorwegen is wel een heel mooi land maar ik was wel weer erg blij om thuis te zijn.
In de vakantie vooral s nachts veel pijn gehad met het omdraaien in bed. Dit vorige week bij de verloskundige besproken en zij dacht dat dit door het indelen zou kunnen komen. 2 dagen later was die pijn gelukkig weg. Nu vooral last van mn heupen in bed, het voelt alsof ik gewoon op de grond lig. Lig sinds vanacht op een kussen van een tuinstoel dit leek wel iets te helpen.
De kleine is nog steeds erg druk en eerlijk gezegd kan ik daar niet van genieten.
Ben er ook echt klaar mee, zal nog een paar weken vol moet houden denk ik.
Maandag hebben we nog een echo, ben erg benieuwd.
In de vakantie vooral s nachts veel pijn gehad met het omdraaien in bed. Dit vorige week bij de verloskundige besproken en zij dacht dat dit door het indelen zou kunnen komen. 2 dagen later was die pijn gelukkig weg. Nu vooral last van mn heupen in bed, het voelt alsof ik gewoon op de grond lig. Lig sinds vanacht op een kussen van een tuinstoel dit leek wel iets te helpen.
De kleine is nog steeds erg druk en eerlijk gezegd kan ik daar niet van genieten.
Ben er ook echt klaar mee, zal nog een paar weken vol moet houden denk ik.
Maandag hebben we nog een echo, ben erg benieuwd.